Orange Money
Servicii financiare digitale
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Răsfoiți comunitatea

Servicii financiare digitale

Află tot ce ai nevoie să știi despre Orange Money - alternativa 100% digitală a serviciilor bancare

321 Postări

Carduri de credit

Află cum poți să ai un card de credit Orange Money, condițiile pe care le ai de îndeplinit și benefi...

33 Postări

Carduri de debit

Află cum folosești cardul virtual Orange Money pentru plăți online, cum îți poți plăti facturile, gr...

79 Postări

Oferte

Descoperă ofertele speciale Orange Money

19 Postări

Transfer valutar

Află cum poți să faci un transfer valutar la un curs avantajos doar cu Orange Money

14 Postări

Activitate în Orange Money

Soluționat! [Rezolvat] Bani disparuti din Orange Money!

Pentru utilizatorii Orange Money, verificati frecvent soldul contului! In data de 30.04.2020, in ziua in care aplicatia a avut probleme de functionare, mi-au disparut 400 de lei din contul OM. Am facut o sesizare (122461791) dar inca nu am primit nic...

Cipri de către Junior
  • 977 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Soluționat! Cum se acorda bonusul Extra travel?

Am o problema legata de bonusul extra travel.Mai exact cum se calculeaza acesta? Am luat cam aproximativ 30 de zile in urma niste bilete de avion cu cardul de credit avand activa  optiunea extra travel.Am primit bonusul de la acele bilete inapoi pe c...

Nexus11 de către Junior entuziast
  • 221 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Plata factura furnizori Orange Money

Salutare!In aceasta dupa-amiaza am incercat sa platesc o factura, cu Orange Money, prin intermediul optiunii de "Plata furnizori". Pentru ca factura era pe hartie iar codul de bare era "neinteligibil" pentru a scana factura, am incercat sa selectez m...

And04 de către Cunoscător certificat
  • 132 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 9 aprecieri

Atac physing

Buna ziuaAzi am primit acest mesaj pe telefon.Nu eu am facut acea plata, cu cardul orange money, noroc ca aveam blocat platile pe internet. Telefonul este xiaomi, Trebuie neaparat inlocuit cardul.

Khristy36 de către Junior
  • 521 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 10 aprecieri
Salut!

Pentru a te acomoda rapid am adunat pentru tine câteva informații importante:

Autorii cu cele mai multe aprecieri