la 14-08-2022 11:48 AM
la 14-08-2022 01:39 PM
la 14-08-2022 01:40 PM
la 14-08-2022 01:43 PM
la 25-08-2022 06:56 PM
la 16-11-2022 02:56 PM
Salut, am aceesi problema pe unul din cele 3 carduri CI+. Am observat-o intial acum vreo 3 ani la Telekom cand am primit ultimul card, dar s-a rezolvat fara prea mari batai de cap prin mutarea acestuia intr-un TV mai vechi, non smart. Am uitat de ea pana acum, cand a venit vremea sa schimb vechiul TV.
Dupa cautarea initiala si rearanjarea posturilor, de fiecare data cand pornesc TV-ul (valabil daca introduc cardul in oricate TV, toate sunt LG) mai intreaba daca vreau sa le aranjez conform CAM-ului. Dupa mutat si permutat CI+-urile intre TV-uri, cautare cu si fara CI, dupa cum m-au sfatuit cei din Call Center, inlocuit cardul, singura explicatie logica era o versiune diferita a CI-urilor hardware sau software.
Astfel cardul mai nou (si cel inlocuit) sunt model SMiT-1670 si prezinta in plus meniul de Profil Operator, pe cand cele vechi sunt SMiT-1660, nu prezinta acest profil si nu cer reordonarea.
Probelma s-ar rezolva probabil soft daca ar exista posibilitatea sa dezactivezi profilul de operator trecut default cu DA.
Sau sa mai gasim ratacite CI+ model SMiT-1660.
la 16-11-2022 03:00 PM