la 23-05-2025 01:16 PM
Salut.
De cand am trecut ONT-ul (F6605R) in bridge, am caderi de internet zilnice, pana restartez router-ul personal (sau ONT-ul)/reintroduc cablul in WAN. Problema este mai mult ca sigur din partea Orange. Am incercat cu 3 routere diferite, iar problema se reproduce pe fiecare. Mai mult, am ajuns sa fac capturi de pachete cu Wireshark unde am descoperit ca sunt filtrate pachete ARP fix cand mi se intrerupe conexiunea. In momentul asta, efectiv nu am ce sa fac. Daca are cineva o sugestie/solutie, ascult. 🙂
NU doresc sa renunt la bridge!
la 23-05-2025 04:20 PM
Salut. Ar fi interesant de văzut care echipament din bridge se blochează. Sau se restartează automat? Sigur nu ambele simultan. Dacă e ONT-ul... poate fi de la ei / o problemă de echipament. Dacă e routerul tău, atunci anumite setări pe router sunt incorect alese.
23-05-2025 04:22 PM - editat 23-05-2025 04:25 PM
Nu se restarteaza automat, LOS, PON, Internet sunt verzi cand se intampla. Ramane picat pana primesc alta adresa IPv4 publica noua (asta inseamna reset ONT/reset router/reintroducere cablu Ethernet in WAN).
NU router-ul meu este problema (am specificat ca am incercat 3 routere diferite, toate plecand de la setari stock).
la 23-05-2025 05:53 PM
Posibil necesar o resetare a ONTului din sistem. Un reset în buclă nu e ok, deci sigur a rămas ceva agățat, dar se rezolvă doar cu intervenția celor de la tehnic pentru un reset a contului aferent ONTului. Poți solicita intervenția din MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.
la 23-05-2025 06:33 PM
A fost cineva pe teren, a zis ca n-are ce sa faca si ca au reinitializat ceva din sistem. Habar n-am, o sa vad. Si semnalul pe fibra era undeva la -28, a ajuns la -25.
la 23-05-2025 06:41 PM
Dacă era din "teren" atunci nu era semnal deloc. E o problemă de software / configurare. Sper să fi remediat ceva. Te așteptăm cu vești bune.
la 23-05-2025 06:59 PM
Astept sa vad daca (sau cand) o sa se mai reproduca. De obicei, nu trecea o zi fara sa pice.
la 26-05-2025 06:27 PM
Aparent, ceva s-a rezolvat. Am uptime 2,5 zile de la ultimul incident. Ori repozitionarea fibrei, ori "reinitializarea" a rezolvat.
la 26-05-2025 11:32 PM
@razvanth21: Mulțumesc pentru feedback. Nu e de la FO. Cu siguranță o posibilă resetare /reconfigurare cont a avut ca urmare lipsa resetării în buclă a ONT-ului. Să fie la o durată cât mai mare de uptime.
la 23-05-2025 05:01 PM
Salutare!
Eu am acest ont și nu am avut niciodată această problemă, dar nici nu l-am pus niciodată în bridge.
Tot cei de la Tehnic cred că te pot ajuta, dacă insiști!
Succes!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor