Confirm si eu. Practic nimeni nu vrea sa isi bata capul cu problema aceasta, nici in call center, nici tehnicienii care au venit sa inlocuiasaca cardul/cartela si carora le-am explicat de fiecare data care este problema. Cardul SMiT_1670 are acel pro...
Cred ca ar trebui sa deschidem un topic nou cu problema nooastra. Acesta este marcat ca avand deja o solutie oferita si nu cred ca se mai uita nimeni de la Orange peste el.Solutia: " recomandarea noastra este varianta cu STB in loc de CI+" Ha Ha HaSe...
Nu cred ca mai este cazul de vorbit cu producatorul atata timp cat se intampla si la LG (webos) si la Sony (Android). Cred ca am fost destul de clar ca am 3 bucati CI+, 2 x SMiT_1660 si una SMiT_1670 inlocuita acum cateva zile tot cu SMiT_1670. Am ...
Cred ca problema se poate rezolva soft daca te-ar lasa sa modifici acel Profil Operator din Da in Nu.Eu o sa incerc sa fac o sesizare scrisa pe mail cu poze si cele 2 solutii dar cred ca cea mai simpla pentru OROC ar fi sa imi mai aduca un card model...