anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reinitializare zilnica Card CI....cum scap de ea?

Selberg
Începător
Buna ziua.
Detin 3 televizoare smart(Hisense,Philips,LG).
La toate 3 aproape zilnic imi apare reinitializare card ci cand le pornesc......o perioada nu imi apare notificarea........dupa care cateva zile la rand apare.....aleator pe oricare din TV uri.....deci nu pot da vina pe o marca anume.
De fiecare data cand accept reinitializarea.....imi reinstaleaza canalele si le dezordoneaza.
Am avut telekom inainte si nu aveam problema asta.....doar de cand m am mutat la Orange o am.
Am incercat sa fac update la software ul la CI dar imi spune ca are ultima versiune de soft....de prin 2018.Se gasesc ceva carduri mai noi?
Am cardurile de vreo 3 ani,model 1670
6 Răspunsuri 6

Vio73
Campion certificat
Salutare! Probabil că va trebui să dai revenire la setările din fabrică. Eventual, poți citi și ghidul de utilizare, poate îți este de folos. Îl ai aici: https://acrobat.adobe.com/link/review?uri=urn:aaid:scds:US:9eba90e3-d068-3be3-8a5d-74611a4905e2 Dacă nu te ajută, poți suna la 300 ( 0374300300, din orice rețea), ramura 1-3-3, pentru asistență. Baftă!

Selberg
Începător
Am incercat si varianta cu setarile din fabrica dar tot la fel fac toate tv urile

Vio73
Campion certificat
Eu am ci+ pe fibră de la Orange, atât prin rețeaua proprie, cât și prin cea a fostului T, dar nu am probleme. Am tv-uri TCL ( 2), LG și Sony.

ionut79
Începător
Bună ziua .poate te ajuta După ce ai canalele scanate intra in setări/canale/reglarea setările programelor Are opțiunea de mod al programului acolo alege opțiunea cablu (nu Orange Romania ) Ar trebui să funcționeze . Daca merge răspunde că să vadă și alți care întâmpină problema respectivă

SilviuC7
Începător

Salut, am aceesi problema pe unul din cele 3 carduri CI+. Am observat-o intial acum vreo 3 ani la Telekom cand am primit ultimul card, dar s-a rezolvat fara prea mari batai de cap prin mutarea acestuia intr-un TV mai vechi, non smart. Am uitat de ea pana acum, cand a venit vremea sa schimb vechiul TV.

Dupa cautarea initiala si rearanjarea posturilor, de fiecare data cand pornesc TV-ul (valabil daca introduc cardul in oricate TV, toate sunt LG) mai intreaba daca vreau sa le aranjez conform CAM-ului. Dupa mutat si permutat CI+-urile intre TV-uri, cautare cu si fara CI, dupa cum m-au sfatuit cei din Call Center, inlocuit cardul, singura explicatie logica era o versiune diferita a CI-urilor hardware sau software.

Astfel cardul mai nou (si cel inlocuit) sunt model SMiT-1670 si prezinta in plus meniul de Profil Operator, pe cand cele vechi sunt SMiT-1660, nu prezinta acest profil si nu cer reordonarea.

Probelma s-ar rezolva probabil soft daca ar exista posibilitatea sa dezactivezi profilul de operator trecut default cu DA.

Sau sa mai gasim ratacite CI+ model SMiT-1660.