la 02-09-2025 05:33 AM
Am solicitat prin contul orange.ro dezactivarea optiunii GO PREMIUM, solicitarea a fost preluata dar continua sa fie activa si dupa 24 ore, alta solicitare nu mi se permite. Se pare ca totul se temporizeaza la Orange. Ceva solutii ?
02-09-2025 05:50 AM - editat 02-09-2025 05:50 AM
Salutare!
Din câte știu eu, opțiunile se dezactivează cu următoarea dată de facturare, dacă ești abonat.
Ai detalii și aici despre acest lucru, la ,, Întrebări frecvente ", în josul paginii.
Sper să reușești!
Baftă!
02-09-2025 05:50 AM - editat 02-09-2025 05:50 AM
Salutare!
Din câte știu eu, opțiunile se dezactivează cu următoarea dată de facturare, dacă ești abonat.
Ai detalii și aici despre acest lucru, la ,, Întrebări frecvente ", în josul paginii.
Sper să reușești!
Baftă!
la 05-09-2025 04:19 PM
Nu e o soluție, am solicitat dezactivarea deja din cont.
la 05-09-2025 04:21 PM
Ar fi trebuit să se dezactiveze, îmi pare rău. Probabil este vreun bug, ceva.
la 05-09-2025 04:24 PM
Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat? Vom ruga și noi colegii să verifice.
la 02-09-2025 06:40 AM
Salutare!
Dacă întâmpini probleme cu dezactivarea opțiunii Orange TV go contacteaza serviciul clienți prin chatul din aplicație. Aceștia vor programa dezactivarea opțiunii la următoarea data a facturării.
la 03-09-2025 09:33 AM
@blu, s-a rezolvat/ clarificat situația cu dezactivarea opțiunii?
05-09-2025 04:05 PM - editat 05-09-2025 04:07 PM
Nu "s-a rezolvat" nimic, opțiunea pentru care am solicitat anularea pe 1 sept., din contul meu Orange, e activă. Se va dezactiva când va dori Orange. Nu am chef să vorbesc cu Dingo sau să le aduc aminte angajaților. Deocamdată le-am blocat plata din contul meu.
05-09-2025 04:29 PM - editat 05-09-2025 04:37 PM
@blu eu am reușit dezactivarea prin chatul din aplicația my Orange. Am cerut transfer către un operator și acesta a programat dezactivarea opțiunii la urmatoarea data de facturare.
Răspuns
După ce ești transferat, detaliază problema și vei primi un răspuns (conversația nefiind în timp real).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor