anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiunea "1 IP Public-Produs Standard" nu se dezactiveaza din "My orange"

Tibi1
Începător

Deci exista in My Orange sa o dezactivezi, dau "Dezactiveaza optiunea" si apare ca "Am inregistrat cerere de dezactivare a optiunii 1 IP Public-Produs Standard" si la statusul acelei optiunii apare "optiune in curs procesare" dar NU se dezactiveaza niciodata, daca reintru pe My Orange, optiunea apare tot acolo, activa.

Incerc s-o dezactivez de cateva luni si nu se dezactiveaza.

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai încercat și nu s-a dezactivat din următoarea lună, nu ai primit nici vreo confirmare prin SMS, atunci va trebui să iei legătura cu suportul, pentru că e clar că nu se poate rezolva,  e vreun bug sau ceva nu a funcționat cum trebuie.

Poți să le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo  .

Sper să reușești așa!

DanielaH
Moderator

@Tibi1, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Nu am rezolvat, ideea e ca eu activez de multe ori pe an acest IP static in anumite momente, si n-as vrea sa fiu nevoit sa sun mereu la ei pentru atat, e 2025.

am facut aceasta sesizare publica pentru ca ar trebui sa rezolve aceasta eroare din aplicatie

Mulțumesc pentru feedback! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Răspunsul tău va fi util și altor membri sau vizitatori ai Comunității care se confruntă cu aceeași situație.

O zi plăcută în continuare!