PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6414 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Reîncărcare automată programată

Buna seara! Am incercat sa imi setez o reicarcare programata din aplicatia My Orange , am ales optiunea pt reincarcare automata si am sfarsit prin a imi reincarca contul de doua ori. Eu incercam sa imi programez o reincarcare automata pentru ziua in ...

Christian07 de către Junior
  • 1146 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Eroare reîncărcare de pe abonament

Buna! Am incercat sa reincarc o cartela de 3 ori cu plata la factura. Mi a apărut eroare de fiecare data. As vrea sa știu dacă voi fi taxat sau nu? Menționez că nu mai am nevoie de acea reîncărcare.

JipaAndrei de către Începător
  • 471 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Date mobile - încarc telefonul zilnic și nu am net

Buna ziua,mi am încărcată telefonul pe 17 Iulie luna aceasta,mi a ținut pana ieri,astăzi l am încărcat iar și la ora 22:49 mi a spus ca am 0€ credit.Nu mi se pare absolut deloc ok sa mi încarc telefonul zilnic și sa nu am net 

Bianca5567 de către Începător
  • 1029 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Refund optiune minute

Bună! Am vrut sa programez o încărcare. Am achitat și opțiunea s-a activat instant. Aveam deja o opțiune activa. Cum fac sa primesc banii înapoi sau măcar credit din care sa pot activa opțiunea atunci când voi avea nevoie?

user_16546912 de către Începător
  • 892 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Incarcare Prepay cu 5€, dar contul nu a fost reincarcat

Am efectuat o reîncărcare prepay online cu 5€, si a trecut o zi iar contul meu nu a fost reincarcat, desi plata a fost realizata, iar in aplicatia My Orange spune ca optiunea de 5€ este deja activă!

Nonny de către Junior
  • 1696 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 3 aprecieri

[Rezolvat] Apel wifi nefunctional

Buna ziua. Desi am activat in telefon apel wi fi tot nu functioneaza. Am dat si restart telefonului. Degeaba. Aveti un sfat pentru mine? Netul functioneaza in casa.

AlexandraC de către Junior
  • 1731 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Încărcare nereușită

Am efectuat o reîncărcare aseară la ora 21:45 pe aplicație și îmi arată  și acum status în procesare, banii sunt retraṣi din cont 

cantonasrodica de către Începător
  • 472 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Procesare reîncărcare

De 12 ore am reîncărcat cartela, iar reîncărcarea este încă în procesare...

RobertRusu de către Începător
  • 1292 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Re: Problema reincarcare prepay

Mi-a expirat perioada activa ieri. Acum vreau sa fac o reincarcare a cartelei cu plata online dar nu pot confirm plata deoarece nu mai este activa cartela si datele nu functioneaza.

adr_69 de către Începător
  • 1044 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri