PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6135 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Extraoptiune 12 euro SEE, mai puțin cu o zi

Salutare! Poate îmi explica și mie cineva cum e posibil ca la activarea extraoptiune 12 € sa primesc mesaj de valabilitate pentru 21 de zile iar 19 zile mai târziu sa primesc mesaj ca a doua zi îmi expira extraoptiunea

Liviu_Bănică de către Începător
  • 1243 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 6 aprecieri

În cazul refuzului înlocuirii cartelei SIM Prepay

Am o nedumerire, până azi nu mi s-a întâmplat dar aș vrea să știu: dacă un angajat din orice magazin Orange, exceptând francizele, ar refuza să îmi înlocuiască gratuit sau contra sumei de maximum 2 Euro cartela SIM Prepay, invocând faptul că această ...

Anonim de către Neaplicabil
  • 826 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! recuperare credit optiune

Buna,Din greseala am accesat butonul care activeaza automat optiune la reincarcare si as dori sa dezactivez optiunea si sa recuperez inapoi creditul pe cartela. Nu am consumat nimic din optiune. Cum as putea face acest lucru? Multumesc!

george971986 de către Junior
  • 1743 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Reîncărcare automată programată

Buna seara! Am incercat sa imi setez o reicarcare programata din aplicatia My Orange , am ales optiunea pt reincarcare automata si am sfarsit prin a imi reincarca contul de doua ori. Eu incercam sa imi programez o reincarcare automata pentru ziua in ...

Christian07 de către Junior
  • 1103 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Eroare reîncărcare de pe abonament

Buna! Am incercat sa reincarc o cartela de 3 ori cu plata la factura. Mi a apărut eroare de fiecare data. As vrea sa știu dacă voi fi taxat sau nu? Menționez că nu mai am nevoie de acea reîncărcare.

JipaAndrei de către Începător
  • 444 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Date mobile - încarc telefonul zilnic și nu am net

Buna ziua,mi am încărcată telefonul pe 17 Iulie luna aceasta,mi a ținut pana ieri,astăzi l am încărcat iar și la ora 22:49 mi a spus ca am 0€ credit.Nu mi se pare absolut deloc ok sa mi încarc telefonul zilnic și sa nu am net 

Bianca5567 de către Începător
  • 984 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Refund optiune minute

Bună! Am vrut sa programez o încărcare. Am achitat și opțiunea s-a activat instant. Aveam deja o opțiune activa. Cum fac sa primesc banii înapoi sau măcar credit din care sa pot activa opțiunea atunci când voi avea nevoie?

user_16546912 de către Începător
  • 839 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Incarcare Prepay cu 5€, dar contul nu a fost reincarcat

Am efectuat o reîncărcare prepay online cu 5€, si a trecut o zi iar contul meu nu a fost reincarcat, desi plata a fost realizata, iar in aplicatia My Orange spune ca optiunea de 5€ este deja activă!

Nonny de către Junior
  • 1641 Vizualizări
  • 15 răspunsuri
  • 3 aprecieri

[Rezolvat] Apel wifi nefunctional

Buna ziua. Desi am activat in telefon apel wi fi tot nu functioneaza. Am dat si restart telefonului. Degeaba. Aveti un sfat pentru mine? Netul functioneaza in casa.

AlexandraC de către Junior
  • 1682 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 4 aprecieri