21-10-2025 12:41 PM - editat 21-10-2025 02:52 PM
Buna ziua, incerc sa reincarc prin aplicatie si imi zice status: esuat. Ce se poate face in acest caz? Multumesc.
LATER EDIT: am incercat dupa vreo 2 ore si a mers.
21-10-2025 12:44 PM - editat 21-10-2025 12:45 PM
Salutare!
Dacă plata nu reușește, încearcă un alt card sau elimină cardul salvat din cont și încearcă din nou.
Alternativ poți încărca prin terti gen eMag / Altex / 24 pay / mobilPay wallet etc.
la 21-10-2025 12:45 PM
Salut @kpeter06. Fie datele cardului nu sunt corecte, fie nu există suma pe card sau poate fi o problemă temporară la operatorul de plăți, caz în care nu se poate opera plata decât ulterior. Încearcă ulterior și poate între timp problema este remediată. Te așteptăm cu vești bune.
la 22-10-2025 09:35 AM
@kpeter06, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor