la 10-01-2023 02:46 PM
Buna ziua,
In urma intrării repetate in service a unui telefon iPhone 12 mini, achiziționat de la Orange, am primit decizia de stornare a banilor.
Acum magazinul îmi spune ca nu îmi poate da bani pe telefon pentru ca el a fost achiziționat cu 0 lei la abonament (așa a fost oferta).
Va rog să-mi spuneti dacă este normala și legală aceasta procedura.
Mulțumesc
10-01-2023 04:12 PM - editat 10-01-2023 04:15 PM
Dacă ar fi așa cum spuneti dvs. atunci următoarea speța ar fi la fel de adevarata, prin aceeași logica:
Am achiziționat telefonul mai sus menționat cu 0 lei avans la portarea unui abonament. Decid sa ma retrag peste doua luni din contract. Legea ma obliga sa restitui suma pe care am plătit-o pe telefon, dar nu ma obliga sa va plătesc contravaloarea lunilor rămase din contract. Deci practic sa înțeleg ca rămân cu telefonul, ca am plătit 0? Nu, Orange ma va pune sa plătesc 800 EUR, cât scrie ca valorează telefonul in contract.
Am crezut ca voi primi un răspuns concret aici dar văd ca toată lumea da cu presupusul, in concluzie îmi rămâne sa merg in instanță.
Va mulțumesc pentru timpul dvs.
la 17-01-2023 02:41 PM
OPC-ul nu stiu daca il poate ajuta (momentan).
Politia il poate ajuta dar va fi de durata (si va trebui sa fie constient de faptul ca va fi preluat de Procuratura si vor urma declaratii peste declaratii si tot tacamul).
la 11-01-2023 04:42 PM
În cazul tău, Orange ar trebui să îți storneze punctele thank you utilizate la achiziție, voucherul de la buy-back și posibil, cu o reclamație să mai obții CV subvenției la telefon primită față de prețul de listă, studiind actul adițional, este mai anevoios drumul, dar poți reuși acest lucru. Succes!
la 11-01-2023 04:46 PM
@Razvan nu s-au folosit puncte TY la achiziție!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor