la 23-01-2023 11:34 PM - editat ultima oară la 25-01-2023 09:08 AM de DanielaH
Am cumpărat un telefon second-hand de la Orange. Sa defectat bateria și l-am trimis la garanție. Acolo ce sa vezi , au anulat garanția ca vezi doamne are sticla la cameră fisurata. L am trimis într-un servis sa îmi facă o constatare . Și acolo a descoperit ca s-a făcut recondiționarea inițială de mântuială, fapt ptr care nu au putut salva bateria ,iar ciobirea camerei a fost deoarece camera a fost lipita cu un adeziv necorespunzător și sa dezlipit ieșind în relief și neavând locașul ei. Acuma eu l-am luat la oferta de Black friday, cu banul jos .în ce condiții pot rezilia contractul ?
la 24-01-2023 12:07 AM
Service-ul care a constatat ca reconditionarea s-a facut necorespunzator, ti-a dat totul in scris, un PV de constatare sau totul a fost verbal?
la 24-01-2023 07:09 AM
Salutare!
Din păcate, există și astfel de situații și e tare neplăcut și greu de dovedit.
De-aia este bine de evitat și atunci când se achiziționează așa ceva, din diverse motive, trebuie mare atenție.
Chiar îmi pare sincer rău de situația neplăcută prin care treci!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor