anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Înlocuire produs recondiționat.

Colcea
Junior

Am cumpărat un honor magic 4 pro recondiționat. Când am primit produsul am constatat ca nu focalizează camera, am trimis produsul în service pe garanție și am primit decizie de înlocuire. 

Dacă nu este în stoc același model recondiționat ce este de făcut? 

 

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Daca nu se poate inlocui, si nu se poate repara, banuiesc ca iti primesti banii inapoi. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

În mod logic, se returnează suma plătită pe el!

Colcea
Junior

La implinirea termenului de 15 zile inca nu s-a gasit o soluție pentru inlocuirea produsului. Am facut o sesizare iar următorul pas este ANPC daca nu se rezolva in maxim 10 zile. 

Salut, @Colcea ! S-a rezolvat situația? Ai reușit să iei legătura cu un consultant?

Am depus o sesizare dar n-am fost contactat de nimeni pana in acest moment. 

Salut!

Ar trebui sa te contacteze zilele astea. 25.08 a fost vineri si a trecut si un weekend intre timp.

Ca regula: daca nu se inlocuiesti cu alt produs (identic sau similar), vei primi banii inapoi.