18-08-2023 05:00 PM - editat 18-08-2023 05:11 PM
Am cumpărat un honor magic 4 pro recondiționat. Când am primit produsul am constatat ca nu focalizează camera, am trimis produsul în service pe garanție și am primit decizie de înlocuire.
Dacă nu este în stoc același model recondiționat ce este de făcut?
la 18-08-2023 05:48 PM
Salut,
Daca nu se poate inlocui, si nu se poate repara, banuiesc ca iti primesti banii inapoi. 🙂
la 18-08-2023 07:05 PM
Salutare!
În mod logic, se returnează suma plătită pe el!
la 25-08-2023 11:12 PM
La implinirea termenului de 15 zile inca nu s-a gasit o soluție pentru inlocuirea produsului. Am facut o sesizare iar următorul pas este ANPC daca nu se rezolva in maxim 10 zile.
la 28-08-2023 10:01 AM
Salut, @Colcea ! S-a rezolvat situația? Ai reușit să iei legătura cu un consultant?
la 28-08-2023 11:23 AM
Am depus o sesizare dar n-am fost contactat de nimeni pana in acest moment.
la 28-08-2023 11:33 AM
Salut!
Ar trebui sa te contacteze zilele astea. 25.08 a fost vineri si a trecut si un weekend intre timp.
Ca regula: daca nu se inlocuiesti cu alt produs (identic sau similar), vei primi banii inapoi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor