la 17-10-2022 01:59 PM - editat ultima oară la 17-10-2022 02:24 PM de DanielaH
Salut. Dupa ce a fost migrata aplicatia My Orange Fix in My Orange, nu ma mai pot loga. Nu mai am acces la e-mail-ul asociat contului si as dori sa il schimb. Am fost fizic intr-un punct Orange, iar dupa ce i-am explicat ca nu ma pot loga si am incercat sa recuperez contul, iar daca creez un cont, primesc eroare cum ca e un cont existent asociat cu acel numar de telefon / cod de abonat; mi-a dat cu piciorul spunand sa creez altul. Solutii ?
*Context: De obicei ma logam cu numarul de telefon, primind un cod de verificare pe sms, fara parola.
17-10-2022 02:39 PM - editat 17-10-2022 02:39 PM
Salut, @dvniel!
Da, așa este. Accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.
Poți lua legătura cu colegii noștri prin oricare din modalitățile de contact de aici.
la 17-10-2022 02:07 PM
Update: Dupa ce am mai explorat topic-ul, trebuie sa sterg contul pentru a creea altul de la 0. Exista un live-chat sau pot lua legatura cat mai repede cu cineva pentru acest procedeu?
17-10-2022 02:39 PM - editat 17-10-2022 02:39 PM
Salut, @dvniel!
Da, așa este. Accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications.
Poți lua legătura cu colegii noștri prin oricare din modalitățile de contact de aici.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor