la 14-10-2022 11:00 PM - editat ultima oară la 18-10-2022 11:08 AM de DanielaH
De ce nu functioneaza noua app pt Platì factura, cu my Orange fix? Nu am avut probleme in efectuarea platii. Mai are cineva asa probleme? Incec sa platesc din Italia cu card Mastercard.
la 15-10-2022 06:56 AM
Bună, Otilia1!
Ai informații care te pot ajuta în topicul acesta:
https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/din-30-septembrie-2022-aplica%C8%9Bia-mobil%C4%83-...
Sper să-ți fie de folos!
Succes!
17-10-2022 11:38 AM - editat 17-10-2022 11:44 AM
@Otilia1 te-a ajutat topicul indicat de Vio73? Ai reușit să accesezi aplicația și să plătești?
la 17-10-2022 06:34 PM
Buna,am reusit sa fac plata Dar a fost necesar sa recreez contul,am avut ajutorul unui operator,imi puteti spune daca stiti la plata in avans factura imi apare direct achitata cand se emite?! Momentan apare doar octombrie achitata.va multumesc
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor