anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate inregistrare cod abonat in My Orange Fix

Sparcu
Junior

Salutare,

Dupa cum spune si titlul postarii, intampin probleme in a inregistra codul de abonat pentru servicii fixe Orange (TV si Internet). Cand incerc sa introduc codul de abonat pe contul de My Orange Fix din aplicatia de telefon, imi spune ca a aparut o problema si sa incerc mai tarziu. Daca incerc sa ma loghez de pe PC imi spune urmatorul lucru : "Codul de facturare completat este deja asociat unui cont My Orange Fix".

Cum pot rezolva problema ?

 

 

 

1 Soluţie acceptată‚

Sparcu
Junior

S-a rezolvat ! Dat fiind faptul ca am facut schimbare de titular abonament, mi-a fost schimbat si codul de abonat ! Acum cu noul cod de abonat obtinut prin suport tehnic prin aplicatia my orange am reusit asocierea codului de abonat cu contul meu ! 

Multumesc tuturor pentru sugestii si sprijin !

 

Multumesc @AndreeaAC 

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Sparcu, bun venit in Comunitate!!!

Nu apare deja codul de abonat in My Orange Fix, contul fiind deja facut?

Salutare !

Nu apare nici un serviciu asociat contului !

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat și cu My Orange simplu, nu My Orange Fix?

 

Salutare !

Am incercat si acolo. Acelasi lucru imi spune !

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Bună @Sparcu, și bine ai venit în Comunitatea Orange! Este posibil ca acel cod de abonat să fie deja asociat unui cont My Orange/ My Orange Fix și în cazul acesta, într-adevar, apare acel mesajul de eroare. Poți verifica dacă există deja un cont pe adresa de e-mail sau numărul de telefon și chiar să încerci să recuperezi datele de acces pe https://www.orange.ro/accounts/login-user.

Așteptăm răspuns de la tine.

O zi frumoasă!

Am verificat ! Nu este asociat codul acesta de abonat unei alte adrese de mail / cont de orange.

Sparcu
Junior

S-a rezolvat ! Dat fiind faptul ca am facut schimbare de titular abonament, mi-a fost schimbat si codul de abonat ! Acum cu noul cod de abonat obtinut prin suport tehnic prin aplicatia my orange am reusit asocierea codului de abonat cu contul meu ! 

Multumesc tuturor pentru sugestii si sprijin !

 

Multumesc @AndreeaAC 

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Bună, @Sparcu! Încă o dată, mulțumesc pentru confirmarea rezolvării. Ne mai vedem prin comunitate. 😊

O zi super!