la 13-06-2025 01:40 PM
De ieri seara 13 Ounie 2025 am toate canalele blocate pe satelit decodor aici in strainatate. In contul online Orange aparea ca e ceva restanta de platit, care a foat platita azi dimineata. Inca nu au revenit canalele desi am repornit decodorul. Nici aplicatia online My Orange nu mai merge, zice ca se afla in lucrari de maintenanta....
Am aflat ca nici fratelui meu nu ii mai merg canalele de satelit, ii sunt si lui blocate, tot aici in strainatate. El sigur nu avea restanta.
Mai e cineva care are aceleasi probleme cu canalele Orange Satelit TV blocate pe decodor si cu aplicatia My Orange nefunctionala?
13-06-2025 02:06 PM - editat 13-06-2025 02:07 PM
Salutare!
Ai încercat din My Orange, varianta web să discuți cu ei prin Chat bot Djingo? Sau nici aia nu funcționează?
Mă gândesc să nu umble ei pe la canale. Ai încercat și o rescanare a grilei de canale?
la 13-06-2025 02:08 PM
Am incercat acum, scrie ca se efectueaza lucrari de maintenanta si nu am acces, la fel ca si pe app.
La tine merge sa te loghezi in cont?
13-06-2025 02:22 PM - editat 13-06-2025 04:27 PM
Pot intra in My Orange, dar eu sunt client Oro.
la 13-06-2025 03:33 PM
Poți încerca acum prin chatul din aplicatie. Pare că acum se poate accesa aplicația. Daca nu atunci telefonic la +40374.30.03.00
la 13-06-2025 03:39 PM
Multumesc mult, am reusit chipurile sa intru in chat si am dat poza cu chitanta si mis-a spus ca colegii de la plati vor valida factura si reporni serviciul de TV satelit, ...nu stiu cat va dura, sper nu zile, ca la telefon e jale, sunt aproape imposibil de prins.
la 13-06-2025 03:43 PM
Mă bucur să aud că ai reușit. Sper să ți se repornească serviciul cât mai curând!
la 14-06-2025 10:47 AM
Au deblocat toate canalele, cu exceptia pachetului HBO care vad ca am access pe HBO TVGO app dar nu si pe decidoarele de acasa. Din nou incerc sa ii obton in chat. Aplicatia My Orange merge foarte dubios, arata probleme mereu, nu stiu cum o firma asa mare ca Orange are un serviciu si o aplicatie asa de prost puse la punct...
la 14-06-2025 11:01 AM
Probabil sunt probleme la anumite segmente de utilizatori cu aplicația. La mine funcționează foarte bine. Încearcă și din Chat bot Djingo , din My Orange web, iar în dreapta jos ar trebui să apară ceva de genul:
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor