la 20-08-2025 11:16 AM - editat ultima oară la 20-08-2025 04:13 PM de delfinas
Buna ziua
De ce aplicatia Voyo nu permite logarea prin Orange COMUNICATION, ci doar prin Orange Romania?
In browser sunt disponibili pentru logare ambii operatori
Sa se inteleaga, NU VORBESC DE ABONAMENT NOU!!!!
Va rog nu scrieți pe langa subiect !
la 20-08-2025 02:49 PM
Nu se mai pot face abonamente Voyo prin Orange, trebuie sa te abonezi direct pe site-ul Voyo, cu cardul bancar.
la 20-08-2025 12:38 PM
Salut!
Din câte știu, ca nou abonat nu se mai poate deloc, deci nici la Orange de ceva timp!
Adică doar pentru clienții vechi, pentru cei noi, nu mai merge pentru nimeni, nici Oro.
Detalii ai aici.
Baftă!
la 20-08-2025 12:42 PM
Salutare!
Un răspuns concret îl poți obține contactând voyo prin formularul de contact:
https://voyo.protv.ro/formular-contact
la 20-08-2025 02:49 PM
Nu se mai pot face abonamente Voyo prin Orange, trebuie sa te abonezi direct pe site-ul Voyo, cu cardul bancar.
la 20-08-2025 03:24 PM
Eu am abonament activ de mult timp!
la 20-08-2025 03:32 PM
De acord, si eu am avut, dar acum nu mai am prin Orange, pt ca nu mai e un serviciu oferit de Orange. Il vrei activ in continuare, accepti alt mod de plata.
la 20-08-2025 03:41 PM
Pai in browser pot selecta Orange COMUNICATION ca si mod de logare si vizionez continutul voyo fără probleme
la 20-08-2025 03:52 PM
Eu nu mai inteleg! Mai sus ai scris ca "De ce aplicatia voyo nu permite logarea prin Orange COMUNICATION, ci doar prin Orange Romania?". Sa inteleg ca mai poti sa te loghezi, totusi, prin OROC? Daca reusesti sa folosesti contul de ORO/OROC pt logarea in VOYO, probabil ca e ultima luna in care poti face asta, pt ca abonamentul se plateste in avans si pt luna asta ai platit luna trecuta.
la 20-08-2025 03:59 PM
Da,te poti loga fara probleme prin OROC dar doar in browser,in aplicatie NU!
la 20-08-2025 03:41 PM
Salut!
Confirmăm și noi că, așa cum spune și delfinas, logarea în aplicație prin Orange nu mai este posibilă deoarece opțiunea Voyo a fost scoasă din oferta Orange.
la 20-08-2025 03:59 PM
Pai si atunci de ce iti da voie in browser?
20-08-2025 04:04 PM - editat 20-08-2025 04:04 PM
@memo25 cel mai simplu ar fi sa contactezi VOYO prin formularul lor de contact; vei primi un răspuns oficial. De asemenea, poți posta aici răspunsul primit pentru a ajuta și alți utilizatori aflați în aceeași situație.
la 20-08-2025 04:06 PM - editat ultima oară la 20-08-2025 04:14 PM de delfinas
Ne lungim degeaba!
A fost o întrebare scurta si la subiect,nimeni nu știe raspunsul din ce vad!
Am contactat inca de ieri VOYO si au spus ca vor reveni cu un raspuns
Motivul pentru care am intrebat aici e ca m-am gândit poate cineva a întâmpinat aceasi problema si cum a rezolvat, dar observ ca va trebui sa astept raspunsul de la VOYO.
la 20-08-2025 04:11 PM
Hai sa-ti dau eu un raspuns: la mine NU mai merge sa ma loghez in Voyo, nici in aplicatie, nici in modul desktop, cu credentialele ORANGE!!! Tu esti un caz fericit, inca mai ai acces la contul Voyo, fie si doar prin browser, dar cred ca e ultima luna cand vei mai putea folosi contul Orange.
Multumit?
la 20-08-2025 04:17 PM
Am sunat ieri la serviciu clienti VOYO,am explicat problema,au ramas si ei surprinsi!
adica daca nu se mai oferea acest serviciu ma gandesc ca mi se spunea clar ca nu mai este posibil!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor