30-09-2021 08:11 PM - editat 14-09-2023 02:23 PM
Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:
Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)
Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:
la 02-04-2022 12:37 PM
la 04-04-2022 11:56 AM
Salut, Balaban Aurica!
Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix.
Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.
La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.
Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.
Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.
Aici aveți prezentate toate modalitățile de plată factură:
la 29-06-2022 02:01 PM
la 31-12-2022 02:13 PM
Buna ziua,
Ptr deranjamente nu reusesc sa intru in contact cu dvstra.Nu contact telefon(aveți dar nu funcționează din alta rețea și nici sesizare email)
Platesc abonamentul dar nu beneficiez de servicii.Sunteți îngrozitor de grei in ce privește sesizări, contact cu un operator.Telekomul își făcea treaba, voi NU.
Sunt dezamagit,ma voi muta la un alt operator.
NU va recomand, drept urmare am plecat și de pe partea telefonie😡
la 29-06-2022 05:15 PM
la 31-12-2022 02:16 PM
Nu mai dați informații eronate. Sunteți groaznici.Eu am probleme de când ați preluat Telekomul, nu reusesc sa va contactez🥲
la 23-07-2023 11:50 AM
De acord cu ce ați spus . Eu sunt in aceeași situație . Nu pot contacta Orange in nici un fel
la 18-07-2022 11:09 AM
la 31-12-2022 02:28 PM
Și eu sunt foarte dezamagit.
Cu ani in urma am utilizat serviciile de telefonie și dintr-o cauza ceva asemănătoare am hotărât sa plec la un alt operator.
SIGUR VOI PLECA ȘI DE LA SERVICIILE ORANGE TV.
Sunteti niște șarlatani 😡
la 19-07-2022 01:45 PM
la 06-08-2022 03:22 AM
la 31-12-2022 02:17 PM
Recomand celei cu probleme sa se mute la un alt operator.
la 11-10-2022 09:01 AM
Santeti de toată groaza! După ce ați prust Telekom totul este greu accesibil la voi.
Locuiesc în străinătate și mi s.a oprit abonamentul tv înainte cu 10 zile de data scadenta!! Asta este furt!! Încerc sa plătesc online din cardul meu bancar și aplicația se blochează 2 zile cu mesajul plata în așteptare. Sun la nr vostru si nu exista opțiunea de introducere cod abonat.
Ditamai firma de comunicații nu este în stare sa facă o aplicație care sa funcționeze, nici măcar sa rezolve problemele apărute din cauza voastră. Exista mai multe tv online asa ca voi rezilia contractul și voi arunca la gunoi toate receiverele pt tv pe care , vezi doamne, mi le-ati închiriat. Rușine!!!
la 11-10-2022 01:15 PM
Si motivul pentru intreruperea serviciilor care este? Factura are pe spate niste conturi bancare. Nu inteleg de ce nu sunt folosite cand aplicatia nu functioneaza (si nu sunt singurii care au sau au avut sincope).
La fel, nu inteleg un lucru: daca va considerati nedreptatiti, de ce nu apelati la ANPC? Daca Orange (sau orice furnizor) calca stramb, va plati. Dar daca clientul este de vina... acceptati facturile.