la 08-10-2022 04:49 PM - editat ultima oară la 10-10-2022 10:21 AM de DanielaH
am avut abonamentul la telekom si acum e orange, foloseam my orange fix fara probleme, acum nu mai este si pe my orange nu imi pot itoduce numarul de telefon... numarul este invalid
va rog care stiti ceva ajutati-ma ,multumesc
la 08-10-2022 05:08 PM
Salut Dan,
Uita-te, te rog, aici. S-au schimbat unele lucruri.
Cel mai probabil vei avea nevoie de cont nou, accesat din My Orange. My Orange Fix, asa cum bine ai zis, nu se mai foloseste.
08-10-2022 06:55 PM - editat 08-10-2022 06:55 PM
Salutare, @danpcn
Avand in vedere ca aplicatia MyOrangeFix nu mai este disponibila iar autentificarea se realiza cu ajutorul numarului de telefon si a codului PIN, va fi nevoie sa iti creezi cont nou pe aplicatia MyOrange utilizand adresa de mail si parola.
Cei care se autentificau deja cu ajutorul adresei de mail in MyOrangeFix nu mai trebuie sa isi creeze cont nou in MyOrange.
la 10-10-2022 11:56 AM
@danpcn, așa cum spune și And04, dacă nu ai completat în contul My Orange Fix adresa de e-mail și parola înainte de data de 30 septembrie, este necesară crearea unui cont nou în aplicația My Orange.
Te așteptăm să revii cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor