anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare cos magazin online

George_171
Începător

Buna ziua

Cand intru in contul meu nu pot achizitiona nimic din magazinul online, cand incerc sa adaug orice produs indiferent de valoare primesc eroarea "Nu am reușit să adaugăm produsul în coș ". Iar daca incerc sa intru sa vad cosul acesta nu se incarca deloc, nu apare nimic deci probabil ceva s-a blocat undeva.

Poate cineva de la orange sa verifice? Am deschis si sesizarea 216777521 dar de pe 30.01 inca nu s-a solutionat si nici nu mai pot face alta, iar apare eroare si aici.

Multumesc

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Salut, George, și bun venit în Comunitate!

Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri și în curs de remediere. Vei fi contactat în momentul în care se va rezolva.

Te așteptăm să revii cu vești bune și îți mulțumim pentru înțelegere.

George_171
Începător

S-a rezolvat problema.

Multumesc!

George, mă bucur și mulțumim pentru confirmare!

Te mai așteptăm în Comunitate.