Client nou fara net de la instalare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-12-2024 03:23 PM
Cum se precizeaza si in titlu...de joia trecuta de cand au instalat serviciile orange acasa nu am decat cablu tv...m am saturat sa tot sun la relatii clienti ..in felul asta ma intorc inapoi la digi pt ca oricum sunt inca in contract cu ei si cu ocazia asta ma voi porta si cu nr de tel pe care il am de mai mult de 15 ani de la voi..ba dau vina pe tehnicieni...pe tehnician l am sunat el a zis ca facut tot ce tine de el etc..vrajeala continua
![Vio73 Vio73](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13041902_9765f3988ecdbbf1_avatar_original.png)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-12-2024 03:28 PM
Salutare!
În ziua în care s-au instalat serviciile aveai și net și apoi nu ai mai avut sau cum?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-12-2024 03:38 PM
Nu am avut deloc ..a sunat tehnicianul pt activare (habar n am unde) dar era o doamna ca se auzea pe difuzor si a zis ca lor le da eroare sau ceva de genul si asa a ramas de atunci
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-12-2024 03:41 PM
Pe mesajul venit de la orange scrie ca , comanda de instalare a serviciilor prin fibra a fost suspendata temporar din motive tehnice.
![Vio73 Vio73](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13041902_9765f3988ecdbbf1_avatar_original.png)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-12-2024 04:19 PM
Trebuie sesizare scrisă , din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-12-2024 03:44 PM
Salut,
Cel mai bine faci o sesizare scrisă prin formularul de contact și detaliezi exact ce se întâmplă.
https://www.orange.ro/contact/
Nu e normal ce se întâmplă.
![Razvan Razvan](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/13042324_6555fe7942351cd2_avatar_original.png)
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-12-2024 02:56 PM
Salutare! Fiind vorba de o problemă tehnică, și anume înlocuirea unui echipament pentru a putea da acces la internet, va mai dura. În cazul tău, fiindcă nu mai există un port liber pentru acces la internet, nu au putut să-ți furnizeze acest serviciu. Se întâmplă și la rds, un amic a așteptat trecerea de la rețeaua clasică la fibră cca 30 de zile până i s-a activat un port. În cazul tău, un termen orientativ poate fi asemănător ca cel de la rds.
![](/skins/images/4F0E9D6FA4998B7A2D290379554C5347/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)