la 10-12-2024 07:53 PM - editat ultima oară la 17-12-2024 11:14 AM de DanielaH
Bună ziua. Vă rog mai multe detalii despre deranjamentul cu nr 23009/ 10.12 . ( deranjament de infrastructură cu termen de soluționare 12.12, ora 13:00)
Se poate rezolva cumva să funcționeze doar cablul TV? Pt ca la resetarea alimentatorului receivere-ului pt aproximativ 2 min televizorul primește semnal și redă postul ales.
Mulțumesc !
10-12-2024 08:11 PM - editat 10-12-2024 08:13 PM
Salutare!
Dacă ai dat resetare și nu vrea și ai vorbit cu ei și încă nu au rezolvat, îți spun cum am făcut eu când m-am mutat într-un loc unde nu aveam cablu și nici internet. Am folosit un prepay pentru net într-un router mobil și m-am uitat în Orange TV go. Se poate folosi și telefonul pe post de hotspot, iar lor le ceri reducere pentru perioada de nefuncționalitate a serviciilor.
Teoretic, merg și separat, adică doar tv sau doar net, fără probleme!
Baftă!
la 10-12-2024 08:19 PM
Mulțumesc , pot face hot-spot de pe telefonul mobil . Ideea era de ce funcționează televizorul pt aprox 2 min după resetarea receiver-ului .. daca exista o setare pe care o pot face sa rămână stabila conexiunea . Menționez ca legătura între TV și receivere-ul de internet se face prin cablu coaxial .
la 10-12-2024 08:27 PM
Din păcate, dacă nu funcționează mai mult, nu cred că sunt șanse.
la 17-12-2024 10:04 AM
@Teo18, s-a rezolvat situația?
la 17-12-2024 11:08 AM
Da. S-a rezolvat. Mulțumesc frumos!
la 17-12-2024 11:13 AM
Mă bucur. Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor