la 13-12-2025 05:38 PM - editat ultima oară la 15-12-2025 08:47 AM de DanielaH
Seara buna!
Revin cu o noua intrebare: de ce raman in fiecare seara, dupa ora 23, deseori pana dimineata la 7.00, fara internet fix?
Din 2 decembrie am devenit client Orange, si este tare neplacut cand vrei sa-ti termini site-ul sau cand esti consumator multimedia, sa ramai fara net cu orele.
Am sesizat telefonic de cateva ori situatia, 3 tehnicieni la fata locului nu au reusit sa-i dea de cap..., ultimul a dat vina pe routerul Tp-Link (nou) conectat cu un cablu CAT la un port LAN al routerului ZTE montat la instalarea serviciului de internet fix.
Toate dispozitivele (3 la numar: un PC, un streamer audio si un mediaplayer) sunt conectate la Tp-Link Archer 55 Pro, deoarece acesta este net superior fata de ZTE.
La intrebarea de ce ar intrerupe Tp-Link semnalul de internet doar noaptea, la ora fixa, tehnicianul nu a reusit sa ofere un raspuns convingator.
Poate stie cineva dintre Dvs... un raspuns sau o solutie.
Cu multumiri.
la 13-12-2025 06:14 PM
Vezi în interfața TP Link sa nu ai setată o programare ca într-un interval orar internetul sa nu mai funcționeze. Sau dacă ai prize smart resetează-le.
13-12-2025 06:33 PM - editat 13-12-2025 06:36 PM
Salut,
Dacă poți, fă un test simplu, doar ca probă: conectează un PC direct în ZTE peste noapte. Dacă nu cade internetul, atunci problema este clar în interacțiunea ZTE ↔ TP-Link, nu în rețeaua Orange.
Poți testa și TP-Link setat în Access Point Mode. TP-Link nu „cade” singur, ci noaptea Orange reînnoiește sesiunea, iar în configurația actuală apare double NAT / conflict DHCP, mai ales dacă sunt conectate router–router prin LAN.
Cel mai stabil este fie ZTE în bridge, fie TP-Link folosit strict ca Access Point.
la 14-12-2025 09:53 AM
Ilie43, multumesc pentru raspuns.
Cum poate fi setat ZTE in modul bridge?
Cu multumiri.
la 14-12-2025 10:11 AM
Cu plăcere, salut!
Sfatul meu, este sa ceri bridge de la tehnic. Pentru că dacă nu ai experiența și faci așa după informațiile de pe net, riști să ai neplăceri. Ai făcut aseară testul, doar ZTE? 😄
la 14-12-2025 05:37 PM
Inca nu, pentru ca am un program incarcat. Dar saptamana viitoare cu siguranta.
Intrebare: un switch (cu PC, streamer audio si mediaplayer) conectat la un port LAN al ZTE ar cauza probleme?
Cu multumiri.
Astfel as elimina partial Tp-Link, care ar functiona doar emitand semnal wireless (cand nu se bate cap in cap cu ZTE)...
la 14-12-2025 05:58 PM
Salut!
Poți sa integrezi un switch. I-am testat unui vecin, un Switch TP-LINK 2.5Gigabit TL-SG108-M2 dar pe abonamentul Fibra 2300 (cu echipament: ZTE F6605R), dorea să beneficieze de porturile de 2,5 gbps. Testele mi-au dovedit faptul că jucăria împarte în două banda de 2,5. Testele făcute pe 2 pc-uri - în același timp, la asta ma refer.
Ping 2, viteze ok, îți trebuie si un cablu de calitate. Atenție la switch: se cam încălzește dar nu au existat probleme.
la 14-12-2025 10:26 PM
Buna,
multumesc pentru raspuns.
Am un switch Tp-link in functiune, a rezistat cu brio si vara cand am avut 29 de grade in apartament. Cred ca asta va fi solutia cea mai simpla.
Cu multumiri.
la 14-12-2025 09:47 PM
mie imi suna ca oprire programata, Asa e cam la toate Tplink-urile. Vezi in setari daca e activat `schedule`
la 14-12-2025 10:27 PM
Multumesc,
o sa verific.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor