la 18-12-2024 03:23 PM
Cum se precizeaza si in titlu...de joia trecuta de cand au instalat serviciile orange acasa nu am decat cablu tv...m am saturat sa tot sun la relatii clienti ..in felul asta ma intorc inapoi la digi pt ca oricum sunt inca in contract cu ei si cu ocazia asta ma voi porta si cu nr de tel pe care il am de mai mult de 15 ani de la voi..ba dau vina pe tehnicieni...pe tehnician l am sunat el a zis ca facut tot ce tine de el etc..vrajeala continua
la 18-12-2024 03:28 PM
Salutare!
În ziua în care s-au instalat serviciile aveai și net și apoi nu ai mai avut sau cum?
la 18-12-2024 03:38 PM
Nu am avut deloc ..a sunat tehnicianul pt activare (habar n am unde) dar era o doamna ca se auzea pe difuzor si a zis ca lor le da eroare sau ceva de genul si asa a ramas de atunci
la 18-12-2024 03:41 PM
Pe mesajul venit de la orange scrie ca , comanda de instalare a serviciilor prin fibra a fost suspendata temporar din motive tehnice.
la 18-12-2024 04:19 PM
Trebuie sesizare scrisă , din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă!
la 18-12-2024 03:44 PM
Salut,
Cel mai bine faci o sesizare scrisă prin formularul de contact și detaliezi exact ce se întâmplă.
https://www.orange.ro/contact/
Nu e normal ce se întâmplă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor