la 20-10-2022 02:22 PM - editat ultima oară la 20-10-2022 02:41 PM de DanielaH
Bună. Am uitat sa plătesc abonamentul și aseară mi-a fost suspendat, astăzi de dimineața l-am plătit dar tot nu mi-au revenit beneficiile, cum activez iar beneficiile?
Am încercat și la număratul 1930 și pe aplicație dar tot întâmpin probleme
20-10-2022 02:31 PM - editat 20-10-2022 02:32 PM
Salut Angelo!
Bine ai venit in Comunitate!
Trimite un email la adresa plati@orange.ro cu dovada platii si cere urgentarea reactivarii serviciilor. Sau incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo.
20-10-2022 02:31 PM - editat 20-10-2022 02:32 PM
Salut Angelo!
Bine ai venit in Comunitate!
Trimite un email la adresa plati@orange.ro cu dovada platii si cere urgentarea reactivarii serviciilor. Sau incearca sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo.
la 20-10-2022 02:44 PM
Îți recomandăm și noi să procedezi cum a zis arsradu mai sus (e-mail sau chatbot), iar dacă vrei să apelezi Serviciul Clienți o poți face la numărul unic 300.
Te așteptăm să revii cu vești bune când vor fi reconectate serviciile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor