anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

abonament suspendat, am platit factura din my orange

miru1
Începător

Am platit factura din my orange dupa ce mi s a suspendat abonamentul pt neplata acum imi arata ca e totul pe 0 dar abonamentul tot suspendat apare..ce sa fac?

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Reluarea serviciilor nu este instant. Ai trimis confirmarea plății? 

MihaiC99
Campion

Salutarea @miru1 

Deși ai efectuat plata din aplicația My Orange, reactivarea serviciilor poate dura câteva ore, mai ales dacă plata a fost făcută pe timpul nopții.

Ce poți să faci?

Îi poți contacta prin chat în aplicația My Orange, secțiunea 'Feedback și contact' – 'Scrie-ne', sau telefonic, pentru a le transmite că serviciile nu au fost reactivate, deși facturile restante au fost achitate. Serviciile ar trebui să fie din nou funcționale pe parcursul zilei de azi. Însă contactarea serviciului clienți poate grăbi lucrurile.

O zi frumoasa!

Vio73
#StarMember

Salutare!

Da, mai durează ceva, mai ales dacă ai făcut plata in afara intervalului 8.00-20.00.

Adică în cursul zilei de astăzi ar trebui să fie bine!

DanielaH
Moderator

@miru1, s-a rezolvat situația? Au fost reconectate serviciile?

cristina51
Junior

@miru1  a scris:

Am platit factura din my orange dupa ce mi s a suspendat abonamentul pt neplata acum imi arata ca e totul pe 0 dar abonamentul tot suspendat apare..ce sa fac?


am aceeași problema, ai rezolvat?

 

PetruCiocan
Începător

Exact aceeași problemă o am si eu acum, din cauza erorii mele, contul mi-a fost suspendat. Plata am făcut-o duminica seara pe la 23 din aplicația "MyOrange"(am înțeles ca era in afara orelor de program), dar azi suntem deja marți si contul meu e tot suspendat. Am luat legătura cu ei de ieri si le-am explicat situația si nici măcar un răspuns nu am primit (le-am scris prin Django). Oare cu ce am greșit? 

Salut, Petru! Bun venit în Comunitate!

Ai trimis dovada de plată prin aplicația My Orange? Poți atașa documente folosind chatul din secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne.

Să ne spui dacă ai rezolvat.