la 20-10-2022 06:29 PM - editat ultima oară la 21-10-2022 08:39 AM de DanielaH
Si nu am fost înștiințată de vreo majorare.
20-10-2022 07:47 PM - editat 21-10-2022 08:45 AM
Salut!
Ca idee, e bine sa eviti sa postezi date personale (cum ar fi nr de telefon sau email) in spatiul public. Cu atat mai mult nu e recomandat sa-ti faci un username care sa fie numarul de telefon.
Iti recomand sa-ti creez un username care sa nu fie nici numele complet, nici numarul de telefon, nici adresa de email. Orice altceva. Si o poti face de aici.
Acuma, sa trecem la subiect. Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? Daca ultima varianta este corecta, uita-te te rog si peste topicul asta. S-au schimbat unele lucruri. Logarea in cont nu se mai face cu aplicatia My Orange Fix, se face cu My Orange, si s-ar putea sa trebuiasca sa-ti faci cont din nou (cu email si parola) pentru a avea acces la datele contului.
Te asteptam cu mai multe detalii si, speram, vesti bune. 🙂
la 21-10-2022 08:37 AM
Salut și bun venit în Comunitate!
Pentru păstrarea confidențialității, te rugăm să-ți schimbi username-ul (așa cum spune arsradu mai sus) deoarece conține date personale care nu trebuie să fie publice în Comunitate. În caz contrar, îl vom schimba noi.
Te așteptăm deasemenea să revii cu mai multe detalii despre situația ta ca să te putem ajuta cu răspunsuri.
Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor