la 05-01-2025 10:40 AM
Buna ziua . Am nevoie de ajutor .Folosesc receiver in Cipru si l-au suspendat de aseara pt neplata . Cum pot afla cat am de plata ? Cod abonat 0857193346
la 05-01-2025 11:40 AM
Salutare!
Scrie-le din My Orange -Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat Djingo sau chiar din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Baftă multă!
05-01-2025 03:52 PM - editat 05-01-2025 03:53 PM
Salut,
Poți accesa contul my Orange și vezi ce facturi neachitate îți apar.
Poți face și plata in avans in aplicația my Orange.
După achitarea restanțelor poți lua legătura cu ei prin chat pentru a vedea cum poți grăbi reluarea furnizării serviciilor.
la 05-01-2025 06:15 PM
Salutare!
Creezi cont My Orange și achiți de acolo cu orice card bancar. După efectuarea plății, întra în zona de contact (eventual djingo) și confirma plata.
la 05-01-2025 08:06 PM
Salut!
Alte situații:
Sursa: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
la 05-01-2025 08:11 PM
Pentru că ai cont MyOrange și sper că pentru serviciile acestui abonament, verifici facturile restante afișate pe cont și le achiți cu card bancar, omițand astfel închiderea abonamentului.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor