anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce este o mărire majora la factura din Ianuarie?

Camy86
Începător

Buna seara, de ce este o mărire majora la factura din Ianuarie? In Decembrie am plătit cu 100 RON mai puțin. A mai pățit cineva sau doar eu?

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Buna Camy,

Bine ai venit in Comunitate!

Vezi daca nu cumva ti-au expirat ceva promotii sau poate ai cost suplimentar. Diferenta e cam mare ca sa fie doar din maririle de 1 euro/serviciu de anul trecut. Cu toate astea, daca vrei, poti sa citesti mai multe legat de asta aici.

Deci, eventual verifica cele doua facturi. Cea de luna asta, si cea de luna trecuta. Vezi ce e diferit.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Posibil să fi avut Netflix gratuit un an și alte reduceri, iar de luna aceasta să-ti fi intrat pe bani. Trebuie urmărită factură, eventual, dacă nu reușești, sună la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă la un moment dat te va identifica Gia, care îți va cere ultimele 6 cifre din CNP.

Succes!

Pololică
#StarMember

Pana sa vorbesti la Relatii Clienti, desfasuratorul ce zice? Orice este taxat si taxabil trebuie sa apara in desfasuratorul facturii (factura detaliata). Consulta-l si revino cu informatii in cazul in care nu este ceva clar.