anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa profesionalism

Vera9
Vizitator

Doresc să prezint lipsa de profesionalism de care a dat dovadă consilierul cu care am comunicat cu privire la detaliile costului suplimentar, determinat de traficul de date și serviciul voce mobil, pentru perioada 30.12.2024-03.01.2025 - care mi se pare nejustificat, apărând reactivări și după data de 03 ianuarie 2025 (chiar în această dimineața am primit mesaj ca pot comunica relaxată căci mi-au fost alocate 10 minute pentru spațiu din afara SEE). Mi s-a oferit o reducere de 10€ a costului suplimentar ca soluție,fără alte explicații - doar că le pare rău … dar au fost alocate minute cu întârziere! Astfel mi se pot aloca minute și trafic de date și la 2-3 săptămâni de la întoarcerea dintr-un spațiu din afara SEE, Orange considerând normal să se întâmple așa! La finalul convorbirii, consilierul - cred că din dorința de a încheia discuția - mi-a spus că de fapt nu am niciun cost suplimentar pe factura ce urmează a fi emisă la sfârșitul acestei luni, doar valoarea abonamentului și a opțiunilor din abonament, ceea ce a întărit și mai mult lipsa lui de profesionalism - considerând că mă poate trata cu lipsa de respect, spunându-mi că nu există ceea ce există clar în contul meu și anume acel cost suplimentar. M-a întrebat dacă mă mai poate ajuta cu ceva! Cu ce să mai ajute dacă nu a reușit în legătură cu problema sesizată! Sunt total dezamăgită de interacțiunea avută, fiind tratată cu lipsa de profesionalism și lipsă de respect!

1 Răspuns 1

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @Vera9. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Îmi pare rău pentru situația descrisă. Dacă dorești îmi poți trimite în privat datele contului pentru a verifica și noi.