la 10-01-2023 09:19 PM - editat ultima oară la 11-01-2023 08:34 AM de DanielaH
Buna seara, de ce este o mărire majora la factura din Ianuarie? In Decembrie am plătit cu 100 RON mai puțin. A mai pățit cineva sau doar eu?
la 10-01-2023 09:23 PM
Buna Camy,
Bine ai venit in Comunitate!
Vezi daca nu cumva ti-au expirat ceva promotii sau poate ai cost suplimentar. Diferenta e cam mare ca sa fie doar din maririle de 1 euro/serviciu de anul trecut. Cu toate astea, daca vrei, poti sa citesti mai multe legat de asta aici.
Deci, eventual verifica cele doua facturi. Cea de luna asta, si cea de luna trecuta. Vezi ce e diferit.
la 11-01-2023 06:24 AM
Salutare!
Posibil să fi avut Netflix gratuit un an și alte reduceri, iar de luna aceasta să-ti fi intrat pe bani. Trebuie urmărită factură, eventual, dacă nu reușești, sună la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă la un moment dat te va identifica Gia, care îți va cere ultimele 6 cifre din CNP.
Succes!
la 11-01-2023 09:55 AM
Pana sa vorbesti la Relatii Clienti, desfasuratorul ce zice? Orice este taxat si taxabil trebuie sa apara in desfasuratorul facturii (factura detaliata). Consulta-l si revino cu informatii in cazul in care nu este ceva clar.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor