Nu îmi imaginez cum ai făcut cost suplimentar in doua minute, dar îți pot relata pățania mea. Acum câțiva ani, m-am întors din Italia, după o vacanța de trei săptămâni. Ajunsă in România, nu știu cum am activat datele mobile. Abia primisem primul smartphone. Nu prea ma pricepeam. Cert este ca eram convinsă ca sunt pe wifi. Mi se părea incredibil ca am internet peste tot (eu eram ferm convinsă ca nu pot avea, altfel, conexiune cu cartela mea de voce, deoarece un consultant m-a convins sa nu renunț la cartela de internet din cauza ca pe cea de voce nu se poate activa Internetul). Și deci, am consumat. Ma gândeam ce evoluție, in trei săptămâni de absenta s-a instalat wifi peste tot (naivitatea...). M-am trezit când a venit factura. O suma imensa. O suta sau doua de euro, nu mai știu. Dar era mult. Am găsit înțelegere la Orange. Am explicat situația și mi s-a aprobat sa achit suma și sa mi se regularizeze ulterior, pe măsura ce se emiteau facturi. Câteva luni nu am avut facturi de plătit pentru ca se scădeau din suma respectiva. Deci, te sfătuiesc sa faci și tu ca mine. Mergi la un magazin Orange și roagă -i sa îți trimită un fax către cei care pot lua acesta decizie. Explica ce s-a întâmplat și cere sa ți se “scadă “ acest cost. Este mai simplu decât sa mai alergi pe la Protecția Consumatorului și etc. Știu prin ce treci, așa eram și eu. Ma gândeam sa plec de la Orange. Dar am găsit înțelegere și am rămas. Oricum de achitarea facturii nu scapi chiar dacă mergi la instituțiile de control.