anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar foarte mare din date mobile

Ciprian
Junior
Am facut cost suplimentar din date mobile de aprox 160 de euro..de 2 saptamani incerc sa primesc un raspuns si nu mi se spune ceva exact..sunt plimbat dintr un departament in altul...acest cost suplimentar a fost facut in aprox 2 min ..se bat cap in cap datele pe care le am eu in my orange cu cele avute de orange! A mai patit cineva ceva de genul? Cum ati rezolvat problema?
32 Răspunsuri 32

DanielaH
Moderator
@Ciprian, s-a rezolvat situația cu costul suplimentar? Ai aflat de unde provine? Dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai usor informațiile dorite. Mulțumim!

Ciprian
Junior
Nu am primit nimic concret. Doar mi s-a spus ca asta e costul si trebuie sa platessc..am vorbit la relatii clienti de mai multe ori...prima data mi s-a spus ca o sa platesc jumatate din suma ...la ultimul telefon mi s-a facut o reducere de 20 de euro din suma totala! Nu-mi ramane decat sa apelez la protectia consumatorului si asta o sa si fac! Le dau concret mesajele din aplicatia my orange si tot degeaba!

Tina
Cunoscător certificat
Nu îmi imaginez cum ai făcut cost suplimentar in doua minute, dar îți pot relata pățania mea. Acum câțiva ani, m-am întors din Italia, după o vacanța de trei săptămâni. Ajunsă in România, nu știu cum am activat datele mobile. Abia primisem primul smartphone. Nu prea ma pricepeam. Cert este ca eram convinsă ca sunt pe wifi. Mi se părea incredibil ca am internet peste tot (eu eram ferm convinsă ca nu pot avea, altfel, conexiune cu cartela mea de voce, deoarece un consultant m-a convins sa nu renunț la cartela de internet din cauza ca pe cea de voce nu se poate activa Internetul). Și deci, am consumat. Ma gândeam ce evoluție, in trei săptămâni de absenta s-a instalat wifi peste tot (naivitatea...). M-am trezit când a venit factura. O suma imensa. O suta sau doua de euro, nu mai știu. Dar era mult. Am găsit înțelegere la Orange. Am explicat situația și mi s-a aprobat sa achit suma și sa mi se regularizeze ulterior, pe măsura ce se emiteau facturi. Câteva luni nu am avut facturi de plătit pentru ca se scădeau din suma respectiva. Deci, te sfătuiesc sa faci și tu ca mine. Mergi la un magazin Orange și roagă -i sa îți trimită un fax către cei care pot lua acesta decizie. Explica ce s-a întâmplat și cere sa ți se “scadă “ acest cost. Este mai simplu decât sa mai alergi pe la Protecția Consumatorului și etc. Știu prin ce treci, așa eram și eu. Ma gândeam sa plec de la Orange. Dar am găsit înțelegere și am rămas. Oricum de achitarea facturii nu scapi chiar dacă mergi la instituțiile de control.

Razvan
#StarMember
Te-ai uitat pe desfășurătorul facturii? Ai comparat sesiunea de date din telefon cu ce a înregistrat cronos? Ai folosit vreo aplicație care ți-a făcut consum mare de date?

Utilizator
Începător
Cum ai rezolvat problema costului suplimentar Azi am aflat și eu că la Orange 1mb costa aproape 1 Euro. Mi se pare înșelătoarie mai ales că niciodată nu am fost informat de acest tarif. Mă gândesc sa nu plătesc și să arunc portocala la gunoi după aproape 15 ani de abonament

TheSpecialist
Maestru
@Utilizator, nu este adevărat. După terminarea resurselor ești tarifat cu 1 euro / 200 MB internet național. Nu știu de unde ai scos-o pe asta cu 1 euro/ 1 MB.

Jay
Campion certificat
@Utilizator poti sa ne spui si noua, de unde ai aflat aceasta informatie? Ne poti da un screen/o poza? Si eu sunt client Orange de mai bine de 18 ani, dar, n-am intalnit pana acum o astfel de situatie... 🙂

Miha_Z
#StarMember
@Utilizator vezi ca ai fost informat gresit, sau poate ai inteles tu gresit. Nu ar mai fi avut Orange atatia clienti si in mare parte multumiti de serviciile oferite, daca ar fi costat Mb atat de mult.

Ciprian
Junior
Am atasat printscreenuri din aplicatia My orange care imi spune ca la ora 04:58 am epuizat traficul inclus in abonament... cand am vb la relatii clienti mi-au spus ca in aceasi noapte la ora 2:50 pana la 3 si ceva am o sesiune de aproximativ 140 de euro...nu stiu cum e posibil ..se bat cap in cap...oricum m am portat in alta retea.....ce va pot spune e ca nu m au bagat in seama cu nimic...m au trimis dintr o parte in alta...le am spus ca merg cu telefonul la ei sa il vada cineva sa mi spuna dc am facut acest cost....nu s-a putut! Si ca sa fie totul bine le am spus ca la semnarea contractului am platit o factura in avans...mi s a spus ca daca vreau acei bani inapoi trebuie sa fac o cerere... :))

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Îmi pare sincer rău!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ai rezolvat cumva? Ce ai făcut?

Utilizator
Începător
Atasez poza cu tariful pentru internet pentru cei care nu cred. Forma actuala a abonamentului este din 2014 si nu am internet deloc inclus. Am reusit sa evit plata facturii astfel: am trimis un mail in care le-am cerut copie dupa contractul de abonament (nu au intrucat abonamentul a fost modificat telefonic), le-am cerut inregistrarile de la data in care mi-au prezentat planul tarifar; le-am cerut copie/înregistrarea, dupa atentionarea mesajelor de avertizare privind riscul de cost suplimantar marit; am cerut suspendarea abonamentului (nu am telefon cumparat la abonament); le-am precizat ca daca ramane factura in forma trimisa voi renunta la toate serviciile orange. Dupa cateva zile de la mail ma sunat cineva de la ei si a zis ca imi va anula costul suplimentar. :))

Tina
Cunoscător certificat
Dacă nu are internet inclus, aceasta este explicația. Ai pățit, exact, ca mine. In cazul in care Internetul nu este inclus, este foarte scump. Oricum, bine ca s-a rezolvat. Felicitări !

Ascary
Campion certificat
Dacă știi cum să pui problema lucrurile se rezolva. Mă bucur că ai găsit înțelegere.

Florin_D
Cunoscător certificat
Mda... nu prea intleg cum sa faci cost suplimentar din traficul de net in doar 2 minute! Cat internet ai in abonament!? Oricum din ce am vazut si testat eu personal pe telefonul meu chiar daca as descarcar 2-3 Gb nu reusesc sa descard in doar 2 minute. Poate in 5-6 minute! In orice caz trebuie rezolvata problema asta si trebuie verificat telefonul si vazut ce anume a facut traficul ala sau daca l-a facut! exista posibilitatea de a vedea ce anume face trafic de internet in background.