anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar foarte mare din date mobile

Ciprian
Junior
Am facut cost suplimentar din date mobile de aprox 160 de euro..de 2 saptamani incerc sa primesc un raspuns si nu mi se spune ceva exact..sunt plimbat dintr un departament in altul...acest cost suplimentar a fost facut in aprox 2 min ..se bat cap in cap datele pe care le am eu in my orange cu cele avute de orange! A mai patit cineva ceva de genul? Cum ati rezolvat problema?
32 Răspunsuri 32

TheSpecialist
Maestru
Verifica sa nu fi făcut vreun update telefonul. Poate ai dat din greșeală descărcare prin rețeaua de date mobile (sau altcineva, copilul de exemplu). De obicei se descarca pana la 2-3 GB de date care costa destul de mult dacă erai cu resursele de internet pe terminate. Poți sa ii dai o căutare în telefon pentru perioada respectiva sa vezi ce s-a descarcat sau din setări se poate verifica ce aplicație a consumat cele mai multe resurse și când. Mai exista și varianta unui apel la numere de prin tarile bananiere, știu ca africanii și nu numai se ocupa cu astfel de lucruri. Verifica și registrul de apeluri. Dacă este totuși o eroare de sistem se va rezolva cu siguranță pana în ziua facturării, mai ales dacă ai făcut sesizare.

FaraUnID
Campion certificat
Este destul de greu sa reusesti sa faci cost suplimentar de 160 euro in aproximativ 2 minute doar din trafic de date. Asta ar insemna sa ai un volum extrem, extrem de mare de date in cele aproximativ 2 minute. Poti merge intr-un magazin Orange si sa soliciti in desfasurator al traficului de date pentru a vedea exact de unde vine problema. De asemena, verifica aplicatiile pe care le ai instalate in telefon si vezi care din ele au tinut conexiunea la internet deschisa.

TheSpecialist
Maestru
Nu este chiar asa greu, dacă prinzi o conexiune stabila 4G+, merge download-ul de rupe. Eu am acasă un router de la Orange care funcționează prin conexiune mobila de date și zbârnâie pe torenți 🙂

FaraUnID
Campion certificat
Daca ne referim la un abonament de voce, tariful standard dupa consumarea pachetului de date din abonament este de 1 euro / 200 MB. La un cost suplimentar de 160 euro in cca 2 minute, se traduce prin faptul ca in cele 2 minute ai facut un trafic de cca 32 GB. De asta spun ca este putin probabil ca acei 160 euro sa fie facuti in aproximativ 2 minute. Exista si varianta unei erori in sistem si de acolo sa provina acel cost suplimentar. De asta recomandarea mea a fost sa mearga intr-un magazin si sa solicite un desfasurator al traficului de date.

Razvan
#StarMember
Ai utilizat cumva aplicația tik-tok? Datele de consum din telefon ce spun?. Nu te baza prea mult pe cronos, acolo informația se actualizează mai greu și cu întârziere.

Ascary
Campion certificat
Nici cu conexiune 5G nu se făcea traficul ăla in doua minute 🙂

Jay
Campion certificat
Daca datele de la Orange se bat cap in cap cu cele din My Orange, contacteaza serviciul clienti pe mail si trimitele aceste informatii, capturi sau ce mai ai tu.. vor verifica si vei primi un raspuns in urma verificarilor lor, presupun ca este o situatie care se va rezolva... https://www.orange.ro/eContact/

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ceva nu este in regula. Te sfatuiesc sa depui o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, ca sa analizeze atent problema. Mi se pare ca ceva e exagerat si nu stiu daca se poate face un asemenea cost, indiferent de cate update-uri face telefonul in doua saptamani! De-aia este bine sa se ofere cost control sau net nelimitat!

Miha_Z
#StarMember
Mie mi s-a intamplat anul trecut ca trecand din greseala prin Macedonia si fiind zona montana nu ma puteam conecta la reteaua lor. Am luat legatura cu un operator Orange mi-a recomandat cateva retele dar fara succes. Cand am intrat in tara si am sunat la cronos aveam in jur de 50 euro cost suplimentar. Am luat legatura iar cu operatorii Orange, le-am explicat situatia intampinata, faptul ca discutasem anterior cu un alt operator si n-a putut sa ma ajute cu semnalul...Eu facusem si printscreen-uri la retele afisate si faptul ca nu se conecta la internet si le-am trimis si pe e-mail toata intamplarea. In cateva zile am primit raspuns favorabil de la Orange ca-si asuma problemele aparute in reteaua partenera si ca trebuie sa achit acel cost si-n urmatoarea factura va fi scazut. Deci o rezolvare va fi si pentru tine. Intra pe desfasurator, fa printscreen-uri cu intervalul cu problema si trimite e-mail pe adresa reclamatii@orange.ro. Succes!

Laura_cio
Senior
Ceva s-a întâmplat. Dar, e posibil ca consumul suplimentar de date mobile sa îți fi produs paguba. Totuși, ca sa te lămurești, cere explicații.

Razvan
#StarMember
@Mihaela, la tine costul suplimentar a fost în roaming, la ce tarife sunt în afara SEE, ai scăpat ieftin cu 50 euro, noroc ca a impus UE acest plafon, ca să nu mai existe costuri aberante de 1-2000 euro.

Ascary
Campion certificat
Și eu am mai greșit când eram tânăr 🙂 am făcut cost suplimentar 300$ sunând la liniile...fierbinți :)))

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
@Ascary, Aia nu era greșeală, era hobby. Oricum, mi se pare enorm de mult 160 de euro cost suplimentar. Trebuie sesizat la serviciul.clienti@orange.ro și stabilită cauza, așa cum spuneam anterior.

Romeo_
Senior certificat
Ca sa-ti fie de ajutor / Cere desfasurator / Si vei vedea imediat / Traficul ce-ai consumat / Poate este o eroare / Ce a fost chiar in retea / Vorbeste cu consultantul / Cred ca te va ajuta