anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu găsesc factura pentru o reîncărcare Pre-pay

IM
Junior
Am un număr principal cu abonament Orange. De pe MyOrange asociat cu abonamentul am făcut o reîncărcare a unui număr secundar, Pre-pay (pentru care am oferit date de facturare!). Problema este că nu găsesc nicăieri factura - în contul MyOrange îmi apar doar facturile legate de numărul principal, cu abonament. Ulterior am adăugat și numărul secundar pre-pay (cu autentificare prin SMS) contului MyOrange, dar cînd îl selectez pe acesta, rubrica „Consum și facturi” îmi apare goală! Nici pe mail nu am primit factura, ci doar o confirmare a plății. Am nevoie de factura respectivă pt contabilitate deoarece numărul secundar îl folosesc în scop profesional.
Menționez că plata reîncărcării a fost făcută online, separat de plata abonamentului, așa că mă îndoiesc că va apărea ca o plată anexată la factura lunară de abonament.
1 Soluţie acceptată‚

IM
Junior
Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Problema s-a rezolvat „de la sine” - după cîteva ore bune a apărut factura de reîncărcare la rubrica „Consum și facturi” a numărului principal (unde o căutasem inițial și nu era).

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Razvan
#StarMember
Ai încărcat de pe abonament sau cu plata prin card? Trebuie sa ceri confirmarea plății celor de la romcard.

teacher_
#StarMember
Salut! Trebuie sa te loghezi in contul tau Orange, pe net, nu pe aplicatie... https://www.orange.ro/myaccount/reshape/ alegi numărul principal și acolo o sa apară facturile plătite. Îți atașez screen shot cu ordinea operațiilor, am încercuit cam ce trebuie sa faci. Daca nu merge așa, selectează al doilea număr și vezi aceleași operații. Deocamdată în aplicație nu se poate face operația asta. Daca nu poți, și ai platit cu cardul, poți lua extrasul de cont doar pentru plata respectiva, și e acceptat și așa. Sper totuși să meargă așa cum ti-am detaliat. Sa ne spui daca merge!

Ascary
Campion certificat
Daca decontezi reîncărcarea prepay-ului ar trebui pe viitor sa faci aceasta reîncărcare în magazinele Orange unde ți se eliberează bon de casa. Nu înțeleg totuși cum ai făcut reîncărcarea "separat de plata abonamentului",ce vrei sa spui?

teacher_
#StarMember
@Ascary, se poate alege plata inclusa in factura de abonament, sau plata cu cardul, fara ca abonamentul să îți fie afectat de reincarcare.

Razvan
#StarMember
La telekom trimit factura de reîncărcare a contului la câteva zile, după ce s-a transferat plata reîncărcării în contul lor. Ar fi bine sa implementeze acest lucru și Orange.

IM
Junior
Mulțumesc tuturor pt răspunsuri! Problema s-a rezolvat „de la sine” - după cîteva ore bune a apărut factura de reîncărcare la rubrica „Consum și facturi” a numărului principal (unde o căutasem inițial și nu era).

teacher_
#StarMember
Bine că ai rezolvat problema. Oricum, pe contul online apar mai multe lucruri decât cele din aplicație.

IM
Junior
Nu am folosit niciodată aplicația, totul era pe browser.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Și nu se regăsește pe factura numărului de pe care ai reîncărcat?

Vrajitoarea
Cunoscător
Vio73, problema s-a rezolvat, a mentionat mai sus

Razvan
#StarMember
Ne bucurăm că ți-am putut fi de ajutor.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
@Vrăjitoarea, mulțumesc! Mă bucur că s-a rezolvat.