la 17-12-2020 05:28 PM
la 17-12-2020 06:58 PM
la 17-12-2020 08:43 PM
la 17-12-2020 09:08 PM
la 17-12-2020 09:18 PM
la 17-12-2020 10:53 PM
la 18-12-2020 02:21 PM
la 05-01-2021 12:31 AM
la 10-02-2021 05:57 PM
@Lentu, am mai discutat cu colegii noștri și ne-au spus că sunt disponibile 2 variante prin care îți poți salva cardul:
1. prin adăugare explicită, în afara unei tranzacții de plată (reîncărcare, plata unei facturi etc.) – accesibilă clienților din secțiunea: Orange - Contul meu - Cardurile mele.
2. prin adăugare în wallet după finalizarea cu succes a unei plăți cu cardul (în aplicația mobilă) – salvare după ce plătești
În acest moment nu funcționeaza în continuare prima variantă, respectiv adăugarea explicită. Această problemă tehnică este în curs de soluționare (a fost identificată cauza și urmează să fie corectată), metoda a 2a fiind funcțională.
Îți recomandăm să încerci salvarea cardului din aplicație, prin cea de-a doua variantă, și te rugăm să ne anunți dacă ai reușit.
la 11-12-2022 05:13 PM
Buna seara,
Au trecut aproape doi ani de cand ati raspuns: "În acest moment nu funcționeaza în continuare prima variantă, respectiv adăugarea explicită. Această problemă tehnică este în curs de soluționare (a fost identificată cauza și urmează să fie corectată), metoda a 2a fiind funcțională." Tot nu s-a rezolvat, nu-i asa? Pentru ca nu am gasit nicio modalitate de a introduce un card nou.
Iar "prima" varinata, nu a mers la mine. Am achitat cu card dar nu mi s-a prezentat optiunea de a salva cardul....
la 09-02-2023 01:05 AM
Se pare că în anul de grație 2023, această "problemă tehnică" pare a fi de actualitate. Sau greșesc eu?
la 09-02-2023 07:52 AM
Nu cred ca Orange mai monitorizeaza acest site de "chat"!
Este o rusine ca o companie cu o expunere atat de larga la public are un standard atat de scazut!
Dar, daca merge si asa, de ce sa ne mai batem capul?
la 09-02-2023 08:33 AM
De adaugat nu se poate adauga separat, si fara a face o plata. Dar salvarea in momentul efectuarii platii este implementata deja si, cel putin in cazul meu, functioneaza fara probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor