anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum reusesc sa salvez un card in my orange?

Neaplicabil
Nu pot sa salvez cardul, am incercat de cateva ori ,in zile diferite !
12 Răspunsuri 12

DanielaH
Moderator
@Lentu, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru sesizare. O vom transmite mai departe colegilor noștri pentru a verifica situația.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Cred că după ce faci plata din My Orange, la un moment dat esti intrebat daca salvezi datele cardului. Pe mine, asa ma intreaba, dar nu fac niciodata asta. Dar daca iti doresti acest lucru, o poti face! Succes!

Neaplicabil
Imi platesc facturile doar online si mi-se pare incomoda intruducerea datelor cardului la fiecare plată si din pacate nu am avut optiunea de a-l salva niciodata, asa cum spuneti dvs, iar de aplicatia ORANGE MONEY nu sunt interesat (sper ca nu asta ii singura varianta de a salva un card bancar in MY ORANGE) !

Neaplicabil
Inițial am incercat din aplicatie si pe urma din browser ,la recomandarea operatorului call center ,insă ... 🙂 Efectiv nu stiau sa dea un raspuns concret ,indrumandu-ma sa fac platile la un punct de lucru ,in contextul pandemie pana la urmă !

Jay
Campion certificat
@Lentu, nu are nicio legatura cu Orange Money. Eu nu am Orange Money si, la "cardurile mele" tot asa apare ca si la tine, insa eu am salvat cardul acum mult timp dupa ce am facut o plata din My Orange. M-a intrebat daca salvez datele cardului si am fost de acord. Acum scriu doar codul din 3 cifre dupa spatele cardului.. Cand fac plata stiu ca-mi apar datele cardului, partial, dar, este ok si sub el apare si daca vreau sa adaug alt card.. Nu pot face capturi acum, pentru ca deja mi-am platit factura.. si, nu am cum exemplifica.. iar urmatoarea factura se emite in ianuarie..

RafaHelper
#StarMember
Salut @Lentu, ‏‏‎ ‎ Ai incercat si de pe telefonul mobil sau din alt browser?

Neaplicabil
Am incercat si tot degeaba ! 🙂

DanielaH
Moderator

@Lentu, am mai discutat cu colegii noștri și ne-au spus că sunt disponibile 2 variante prin care îți poți salva cardul:

1. prin adăugare explicită, în afara unei tranzacții de plată (reîncărcare, plata unei facturi etc.) – accesibilă clienților din secțiunea: Orange - Contul meu - Cardurile mele.
2. prin adăugare în wallet după finalizarea cu succes a unei plăți cu cardul (în aplicația mobilă) – salvare după ce plătești

 

În acest moment nu funcționeaza în continuare prima variantă, respectiv adăugarea explicită. Această problemă tehnică este în curs de soluționare (a fost identificată cauza și urmează să fie corectată), metoda a 2a fiind funcțională.


Îți recomandăm să încerci salvarea cardului din aplicație, prin cea de-a doua variantă, și te rugăm să ne anunți dacă ai reușit.

Buna seara,
Au trecut aproape doi ani de cand ati raspuns: "În acest moment nu funcționeaza în continuare prima variantă, respectiv adăugarea explicită. Această problemă tehnică este în curs de soluționare (a fost identificată cauza și urmează să fie corectată), metoda a 2a fiind funcțională." Tot nu s-a rezolvat, nu-i asa? Pentru ca nu am gasit nicio modalitate de a introduce un card nou. 
Iar "prima" varinata, nu a mers la mine. Am achitat cu card dar nu mi s-a prezentat optiunea de a salva cardul....

 

Se pare că în anul de grație 2023, această "problemă tehnică" pare a fi de actualitate. Sau greșesc eu?

Nila
Începător

Nu cred ca Orange mai monitorizeaza acest site de "chat"!
Este o rusine ca o companie cu o expunere atat de larga la public are un standard atat de scazut! 
Dar, daca merge si asa, de ce sa ne mai batem capul?

arsradu
#StarMember

De adaugat nu se poate adauga separat, si fara a face o plata. Dar salvarea in momentul efectuarii platii este implementata deja si, cel putin in cazul meu, functioneaza fara probleme.

Client Orange