la 09-07-2025 06:06 AM
Buna ziua,
Din app Orange (dezinstalata si reinstalata) nu pot accesa serviciul "Detalii convorbiri". Mentionez ca am urmat cele 3 puncte dr jos -> Detalii convorbiri, iar mesajul este acelasi de luni de zile. Am dat refresh, am deconectat si relogat ca si user...acelasi lucru. Iar varianta cu Cronos, cum am mai vazut in postarile din forum nu o am vizibila, desi sunt up to date cu app, sunt pe abonament ( clar :)) ), insa nu reusesc sa elucidez misterul. Am nevoie rapida de aceste informatii.
Multumesc.
09-07-2025 06:13 AM - editat 09-07-2025 06:18 AM
Salutare!
Ai incercat sa accesezi detalii convorbiri și prin varianta web a contului my Orange:
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/cronos
Personal, pot accesa detalii convorbiri. Pentru remediere va trebui sa faci o sesizare către serviciul clienți prin chatul din aplicație sau telefonic.
la 09-07-2025 11:24 AM
Salutare!
Probabil este vreo problemă pe contul tăul, care va trebui semnalată către Orange din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde explici că ai făcut ceea ce era de făcut.
Baftă!
la 10-07-2025 10:00 AM
@AleEn, ai reușit să accesezi secțiunea de detalii convorbiri?
la 17-07-2025 10:35 AM
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor