anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare programata din aplicația My Orange

DaR
Începător

Bună ziua. Am încercat astăzi sa folosesc opțiunea de reîncărcare programata din aplicația My Orange. Nu mi s a cerut nici ora, nici data, a fost ca o încărcare obișnuită. Și am realizat de 2 ori aceasta opțiune. Eu opțiunea actuala o am activa pana pe 12, am primit mesaj cum ca odată încheiată aceasta opțiune va începe următoarea pana pe 13 martie și teoretic eu plătise pana în aprilie. Iar în imaginea atașată scrie ca pana în aprilie am 200G de net cu o opțiunea activa de 5€. Înseamnă că voi avea și minutele nelimitate sau doar dacă mi încarc în martie iar o voi avea? 

Screenshot_20230210_141448_com.google.android.apps.messaging.jpg

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai si un abonament? Daca nu, nu poti folosi optiunea de reincarcare programata de la prepay. Altfel spus, in cazul asta, ai facut doua reincarcari simple.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai si un abonament? Daca nu, nu poti folosi optiunea de reincarcare programata de la prepay. Altfel spus, in cazul asta, ai facut doua reincarcari simple.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Da, doar de pe abonament poți face reincărcare automată, iar cu dubla încărcare, te sfătuiesc să intri pe Chat sau să suni la 300, apoi 5-2-0, pentru a intra în legătură cu un consultant.

Sper să reușești!

Baftă!

FLo1
#StarMember

@DaR: Așadar, după o încărcare inițială cu credit de 10euro ai activat EO voce de 5euro. Aceasta nu face ca opțiunile alese să se continue una după expirarea celeilalte, ci se supapun. Ideal ar fi fost să activezi o singură dată EO de 5euro, iar după 30 de zile să activezi din nou opțiunea dorită. Nici o extraopțiune nu are valabilitate mai mare de 30 de zile. Doar creditul de 10euro (inițial) și bonusul de 200GB primit aveau valabilitate 60 de zile.