- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-09-2022 08:57 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 11:25 AM
Update 25 martie 2024
Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:
- După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
- În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
- Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.
Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-09-2022 10:28 PM - editat ultima oară la 13-11-2023 09:58 AM de DanielaH
Salutare! Le predai la un Orange Shop, pentru că astea sunt condițiile. Eu le-am predat de curând. Ai detalii aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2659751-problema-predarea-echipamentelor-sediu-orange sau aici: https://comunitate.orange.ro/questions/3010707-factura-echipamente-incetarea-contractului
Aceste lucruri sunt specificate și în broșura TCG, la pagina 73 (ai foto atașat). Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-10-2022 01:22 PM
Buna ziua!
Am reziliat un contract de tv,internet +voce,de curând!Mi s a spus sa trimit echipamentele aflate în custodie, în termen de 5 zile ,dacă nu,cineva de la tehnic va veni sa l ridice, pt o taxa de 5€ care va fi facturata ulterior!Menționez ca nu exista posibilitatea predării în oraș,nu exista centru de primire echipament.
Rezilierea s a făcut cu data de 2.10.2022.Pana acum nu m a contactat nimeni.Unde sa sun sa afli detalii?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-09-2022 11:18 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-10-2022 08:08 PM
Aceeasi situatie,predare scule la sfirsit de contract.....reziliere solicitata la sfirsit de contract. Nu vedeau cererea in sistem.....pina nu le am spus ca ii va cauta avocatul meu,nu au vazut o. ( 10 min interval).....vorbesc de telekomul preluat de orange,cu tot cu oameni si mentalitati. Pastrarea clientilor prin orice misloace...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-03-2024 11:25 AM
Update 25 martie 2024
Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:
- După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
- În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
- Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.
Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...
