anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema in predarea echipamentelor intr-un sediu Orange

Neaplicabil
Buna ziua dragi cititori, sper ca si acest mesaj va fi citit de vreun moderator sau de un angajat Orange ... In urma cu câteva zile am depus o cerere de reziliere pe contul meu deoarece nu sunt de acord cu plătirea taxei de aprox 1e pe factura de hârtie si nici de a primi factura online, deoarece nu am cum sa o vizualizez, deoarece si Internetul furnizat de Orange este cel mai prost si mai mult imi face probleme decât sa funcționeze in parametrii măcar normali. Bun, sa începem, am depus cererea de reziliere, am fost anunțat ca in max 90 de zile sa returnez echipamentele intr-un sediu Orange Shop, m-am prezentat intr-un Orange Store deoarece in urma cu o luna ( in luna martie ) magazinul Orange Shop din Onesti, jud. Bacau a fost inchis, si orașul Onesti nu mai are Orange Shop unde clientiii sa predea echipamentele. Eu om in varsta 71 de ani nu ma pot deplasa in Bacau, este o distanta foarte mare si plus ca in orice magazin s-ar putea predea echipamente..ca de aia e Orange..nu? Va rog sa ma ajutati cu un sfat..ce se poate face ... si daca clientul nu se poate deplasa pana la un Orange shop, in apropiere ci doar intr-un orange store. MULTUMESC !!
.
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Stefan! Din pacate echipamentele se pot preda doar in Orange Shop. Inca nu avem un flux pentru returnarea echipamentelor in francize/ magazine partenere. Dar exista posibilitatea ca echipamentele sa fie predate in Orange shop si de catre o alta persoana, pe langa titular, in termenul de 90 zile. Poti ruga pe cineva sa mearga in locul tau?

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

DanielaH
Moderator
@Stefan, ne vom interesa să vedem ce soluție există pentru cazul tău particular și vom reveni cu un răspuns.

Salut, Stefan! Din pacate echipamentele se pot preda doar in Orange Shop. Inca nu avem un flux pentru returnarea echipamentelor in francize/ magazine partenere. Dar exista posibilitatea ca echipamentele sa fie predate in Orange shop si de catre o alta persoana, pe langa titular, in termenul de 90 zile. Poti ruga pe cineva sa mearga in locul tau?

@OrangeAssistant poate ma ajutati si pe mine. Am o problema similara, sunt in Baia Mare, nu exista magazin Orange Comunications, doar Orange Shop si nu sunt de acord cu returnarea echipamentelor contra cost. Daca nu mi se da facilitatea de a returna echipamentul in Orange Shop gratuit, voi face plangere la ANPC. Cod client R2548000184438. Am fost sunat de un agent **beep** care nu s-a aratat dispus sa ma ajute decat m-a sunat sa ma enerveze zicandu-mi ca am semnat un contract.. contract in care nu scrie de vreo taxa de 30 de lei pentru returnare. Mi se pare inadmisibil sa fi refuzat cu Orange Shop in oras..

Salut, Bogdan!

Returul echipementelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).

Clienții Orange Romania Communications pot preda echipamentele și prin curier (nu personal) la adresa Str. Râului nr 397, Craiova, Dolj.

@DanielaH nu stiu daca m-am explicat corect, in Baia Mare nu exista magazin Orange Comunications iar modalitatile care mi le puneti voi la dispozitie sunt cu plata. Nu sunt de acord sa platesc returnarea cand am Orange Shop in oras. Mi se pare bataie de joc sa raspundeti toti cu mesaje predefinite si sa nu dati o solutie cand defapt este aceeasi firma. Nici o problema azi fac plangere la ANPC. 

Bogdan, am înțeles și îmi pare foarte rău pentru situația, dar, din păcate, nu am o altă soluție pentru că momentan aceastea sunt singurele modalități pentru returnarea echipamentelor Orange Romania Communications. 

Neaplicabil
Buna ziua , va mulțumesc pentru rapiditate , am sa raman cu serviciile Orange pana la data expirării contractului , am primit o scutire de la plata facturii pe suport hârtie (taxa) si incerc sa iau legătura cu un reprezentant Orange pentru a anula cererea de reziliere . Gânduri bune !

Tudor9
Începător
Proasta alegere!!!

fotini
Junior

aceias problema este si aici la Brasov,mai exact comuna Prejmer.Am reziliat contractul cu data de 23.11.2022 si nici pana astazi nu a venit nimeni sa ridice echipamentul(contra cost ,asa mi s-a spus de la Orange),am trimis 4 mailuri catre ei si nu imi raspunde nimeni .Am 84 de ani si nu ma pot deplasa dar sunt de acord sa achit aceasta taxa doar sa nu mai factureze dar nu am nici un raspuns ,am sunat si am asteptat 55 de minute sa imi dea un link apel taxabil,iar ieri am sunat din nou si dupa 45 de minute am renuntat.Mi se pare foarte umilitor . 

Anonim
Neaplicabil

Nu este normal ce se intampla, dar se intampla tot mai frecvent. Aveti, va rog, mare grija deoarece daca nu apareti cu echipamentele predate tare imi e ca o sa aveti o surpriza neplacuta dupa o bucata de timp. Recomand sa-i reclamati la ANCOM si ANPC pentru aceasta situatie.

bogdanosan
Junior entuziast

Am facut deja reclamatie la ANPC. Din call center m-a sunat un agent nesi.. care a spus ca nu am de ales sa respect contractul.

Marius30
Începător

Buna ziua,

Exact aceasi problema o am si eu la Rimnicu Sarat Buzau.

In magazinul pertener unde am depus cererea de reziliere contract mi s-a spus ca trebuie sa predau echipametele la Focsani (aprox 40Km distanta) si nici o alta optiune si nici pana la o data anume.Ulterior am inteles ca in max 5 zile trebuia sa le predau ,ceeace nu s-a intamplat si acum mi s-a mai facturat inca o luna.

Mise pare abuziv ca un echipament livrat acasa sau preluat dintr-un magazin invecinat sa fie nevoie sa se returneze cu totul si cu totul in alta parte si contra cost .

Nu mi se pare normal ca sa suport eu costurile pentru ca Telekom sau Orange sau mai stiu eu ce companie isi inchide anumite puncte de lucru (magazine)

Ce ne facem daca "sa presupunem" ca de maine Orange Romania decide ca toate aceste echipamente trebuie sa fie returnate in China la producator si trebuie sa platim 1000 de euro taxa de livrare de ex ?

Exita vre-o modalitate legala de a se recupera aceste sume percepute abuziv ( o luna de factura +cost livrare echipament) 

Multumesc anticipat.

 

 

 

Buna, singura solutie este sa faci plangere la ANPC. Eu doar asa am resolvat: https://sesizari1.anpc.ro