la 10-07-2023 03:51 PM
Buna, comunitate!
Aceasta postare o scriu negru de manie si de suparare, fiindca din aprilie incoace platesc facturi si la OROC si la Orange pentru aceleasi numere de telefon. Vreau sa va las un review cu privire la "Reteaua #1", oricum stiu ca nu va pasa de acest review nici celor de la Orange, nici celor de la OROC, dar...sa fie, poate oamenilor le pasa. Exact ce scriu aici, voi scrie pe toate forumurile pe care pot.
Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu **beep**(pasare neagra, care face "craaa"), vopsita, dar treaca mearga.
Totusi, in peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008.
De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:
Unde e mai rau de atat? Voi chiar credeti ca eu sunt bataia voastra de joc?
la 19-07-2023 05:46 PM
UPDATE FINAL
S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂
Sa va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.
Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.
Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.
Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.
A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc
10-07-2023 07:56 PM - editat 10-07-2023 09:39 PM
Am facut 6 ani sesizari la Vodafone pentru probleme de semnal. Nu s-au rezolvat nici in ziua de azi. Motiv pentru care am si renuntat intr-un final si m-am portat la Orange. Nu e ideal nici la Orange, si cu siguranta experienta ta nu e dintre cele de invidiat (ba din contra), dar da, in anumite circumstante, se poate si mai rau.
Sa adaug si faptul ca Digi considera (acum multi ani) ca internetul functioneaza in parametri normali cu 1mb/s download si 0 upload?
Cum s-a mai spus si cu alte ocazii, niciunul nu e perfect. Poate doar perfect pentru nevoile tale, in zona in care te afli. Dar si acolo ar fi multe de discutat.
la 10-07-2023 08:33 PM
Stiu ca nici la altii nu curge miere si lapte, dar nu mi-ar veni sa cred ca in alte retele se intampla tocmai ce mi s-a intamplat mie. Atatea apeluri si solicitari cate am facut la Orange, parca prea de tot este. Poate ca si la alti operatori s-ar ajunge la aceasta situatie, dar nu cred ca au oamenii atata rabdare cata am avut eu cu Orange, asa ca isi parasesc reteaua inainte de a se exagera situatia
la 10-07-2023 08:33 PM
As parasi reteaua, dar nici asta nu pot. Care e furnizorul meu donor, pana la urma, ca sa pot depune o cerere de portare catre un furnzior acceptor?
10-07-2023 08:39 PM - editat 10-07-2023 08:41 PM
Buna intrebare! Teoretic…OROC.
Teoretic. Practic…chiar nu stiu. E o situatie foarte ciudata. Si iti inteleg perfect nemultumirea.
Oricum, din cate stiu, tu trebuie sa faci cererea la operatorul receptor. Nu stiu daca e trecut undeva si operatorul donor. Sau daca trebuie sa-l treci tu manual. Chiar nu-mi mai amintesc. Dar dilema mi se pare cat se poate de reala in cazul tau.
10-07-2023 08:58 PM - editat 10-07-2023 08:58 PM
Si chiar daca portez numerele in alta retea decat Orange/OROC, cine stie ce penalizari de reziliere primesc, si poate chiar de la amandoi operatorii Orange.
Si parca nici nu imi vine sa mai portez nimic, vreau doar sa se rezolve odata
la 10-07-2023 09:02 PM
Aia e intr-adevar o alta problema (importanta) de luat in calcul... Trebuie intai clarificat ce se intampla cu acele numere si acele abonamente. Astfel incat, in caz de portare, sa stii daca si cui trebui sa-i platesti despagubiri. In niciun caz amandurora. :)) E absurd ce se intampla in cazul tau. E ca la nebuni. Unul te trimite la altul, si problema e probabil undeva la mijloc. :)))
la 10-07-2023 09:06 PM
Exact ca la nebuni. Si deja simt ca imi pierd rabdarea,si imi pare rau ca nu mi-am pierdut-o mai repede. Raspuns de la ANCOM primesc cel tarziu in 26.07, facturile se emit pe 16, amandoua.
10-07-2023 09:16 PM - editat 10-07-2023 09:18 PM
Nasol... Chiar imi pare rau de situatie. Nici nu stiu ce as putea sa-ti recomand. Pentru ca toate drumurile duc inapoi in aceleasi doua locuri: ORO si OROC. Acolo trebuie clarificata situatia. Ar trebui facuta o conferinta, si cu ORO si cu OROC, sa se puna de acord ce e de facut.
Si nu poti sa faci asta decat...in scris. Daca ai deja un raspuns de la unul, care contravine celuilalt, il poti adauga frumos in Cc, astfel incat sa poata vedea si ei ce se intampla. Mi se pare absurd sa faci tu intermedierea intre ei. Asta mi se pare o chestie de "bucatarie interna". Dar daca altfel nu se poate, poate in felul asta realizeaza si ei absurdul situatiei si gasesc un mijloc de comunicare prin care sa rezolve problema pentru tine.
La cate probleme s-au creat ar putea macar sa renunte la despagubiri. Adica, mi s-ar parea frumos si intr-o oarecare masura, normal. Nu sunt obligati s-o faca, dar cred ca ar fi dragut.
Oricum, e horror ce se intampla cu contul tau. Si ar fi de ras daca n-ar fi de plans.
la 10-07-2023 09:19 PM
Despagubiri cica nu se pretind, cel putin la OROC. I-am intrebat si mi-au si raspuns prin mail. Multumesc de sugestie, am sa incerc sa "convoc" o astfel de discutie intre cele doua companii inutile. Ar fii trebuit sa se autosesizeze, nu sa umblu eu dupa ei.
la 10-07-2023 08:41 PM
Dacă introduci nr pe portabilitate.ro ce rețea îți apare ?
10-07-2023 08:55 PM - editat 10-07-2023 08:56 PM
Orange Romania Communications
la 10-07-2023 09:45 PM
Apare destul de ciudat, ca portat, dar el tot de Oroc aparține. Ca a fost la Telekom și după aceea si-a schimbat denumirea în Oroc după achiziție, asta nu prea prea e portare. Tu defapt ești tot la Oroc și nu la Orange...
la 10-07-2023 09:54 PM
Si daca sunt tot la OROC, si nu la Orange, mult-stimatului Orange nu ii apare acest lucru? De ce imi factureaza servicii pe care nu mi le ofera?
Dar stai, ca nu-i sigur ca sunt la OROC. Eu nu folosesc cartelele OROC, ci noile SIM-uri Orange. Nu am resurse in abonamentele OROC, nu se consuma nimic din ele, si pe desfasurator imi apare zero consum. Deci cum ar veni, sunt la OROC dar folosesc resursele Orange? Deci...sunt pe nicaieri ca Vida Gheza?
10-07-2023 10:21 PM - editat 10-07-2023 10:23 PM
Pnm, creca le-a apărut ceva buleala în sistem pe parcursul portarii și nu a reușit sa se finalizeze nici la unii nici la alții. În mod normal ar trebui sa se vadă în sistem ca nu e ok. Eu m-am lămurit demult cu operatorii retelelor de telefonie mobila de la noi... N-ai cu cine...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor