anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experienta mea, pana acum cu Orange si OROC. Unde e mai rau de atat?

Blue12
Senior

Buna, comunitate!

Aceasta postare o scriu negru de manie si de suparare, fiindca din aprilie incoace platesc facturi si la OROC si la Orange pentru aceleasi numere de telefon. Vreau sa va las un review cu privire la "Reteaua #1", oricum stiu ca nu va pasa de acest review nici celor de la Orange, nici celor de la OROC, dar...sa fie, poate oamenilor le pasa. Exact ce scriu aici, voi scrie pe toate forumurile pe care pot.

Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu **beep**(pasare neagra, care face "craaa"),  vopsita, dar treaca mearga.

Totusi, in  peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008. 

De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:

  • am depus cerere de reziliere pentru Tv
  • au intarziat sa proceseze cererea, a trebuit sa platesc doua luni si la OROC si la Orange abonamentele, plus sa sun sa verific statutul cererii
  • Am fost sunat sa confirm rezilierea
  • Am expediat decodoarele prin curier, totusi abonamentele nu se desfiintau. Bineinteles, am sunat la depozitul Orange. De la depozitul Orange m-au trimis la 300, de la 300 inapoi la depozit, dupa care m-au sunat ei de doua ori ca sa confirme primirea decodoarelor.
  • Am sunat pentru activarea roamingului
  • Am sunat pentru dezactivarea roamingului
  • Am fost ofertat, deci si apelat, apoi am prelungit contractul
  • Am sunat sa intreb de ofertele cu Smart Plus 15 la 7.5 euro, sa vad daca se aplica si la OROC
  • Am fost ofertat cu portarea din OROC in Orange
  • Am sunat la 300 sa verific veridicitatea ofertei
  • Am sunat agenta de vanzari sa confirm oferta
  • Mi-a dat TV esential, deci am sunat la 300 sa il anuleze si sa inlocuiesc cu premium
  • Am fost sunat pentru programarea instalarii
  • Portarea din OROC in Orange a fost programata prin vreo 23 martie, era 1 aprilie si nu s-a realizat nimic, asa ca....am sunat sa vad care e treaba
  • S-a refacut cererea, programata pe vreo 6 aprilie. Era trecut termenul si nu s-au portat numerele. Am sunat, din nou, sa vad ce se intampla. Lor le apare ca eu am cerut anularea portarii, lucru pe care nu l-am facut
  • Am sunat sa refac cererea de portare, A TREIA OARA, cerere programata pe data de 14 aprilie. Nu s-a realizat portarea
  • Am sunat din nou, sa vad, DIN NOU, ce se intampla. Cererea era acceptata, doar ca procesul nu pornea, nimeni nu stie de ce. S-au portat totusi, pe 20 aprilie, fara sa fiu anuntat, ci am ramas brusc fara semnal pe simurile OROC
  • Am sunat la OROC sa vad daca voi plati penalitati pentru portarea in timpul contractului. Mi s-a spus ca nu.
  • Am primit mail de la OROC, mi s-a spus ca voi plati
  • Am sunat din nou la OROC, sa vad daca, pana la urma, platesc sau nu. Mi s-a spus ca daca primesc vreo factura dupa portare, sa trimit mail in care solicit anularea acesteia.
  • Am primit factura, am trimis mail
  • M-au sunat si mi-au spus ca nr nu sunt portate, procesul nu s-a finalizat, deoarece INCAPABILII de la Orange nu le-au trimis INCOMPETENTILOR de la OROC nu stiu ce cod pin. M-au sfatuit sa contactez Orange
  • Am sunat la Orange, mi s-a spus ca ba da, portarea a avut loc. Cica numerele sunt la ei.
  • Am sunat la OROC, sa vad pana la urma daca sunt la ei sau la Orange. Numerele apar si la ei si la Orange, deci din aprilie incoace platesc facturi la doi operatori inutili, pentru aceleasi numere. Ati merita sa fiti maturati de pe fata Pamantului, sa stiti!
  • Am depus reclamatie la OROC
  • Nu s-a rezolvat nimic, pentru ca se pare ca numerele chiar sunt la ei, desi folosesc resursele din abonamentele Orange, impreuna cu SIM-urile noi
  • Am sunat la Orange sa vad ce se poate face. Mi s-a spus ca s-a depus incident in "HF" si ca se rezolva. Nu s-a rezolvat nimic
  • Am sunat din nou la Orange si la OROC, sa ii anunt ca din cauza INCOMPETENTEI si NESIMTIRII lor, platesc facturi la amadoi. Mi s-a recomandat reluarea portarii, ca eu sa stau 3 zile cu numere temporare, din vina lor. 
  • In 26 iunie, am depus plangere la ANCOM si ANPC

Unde e mai rau de atat? Voi chiar credeti ca eu sunt bataia voastra de joc?

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

UPDATE FINAL

S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂

Sa  va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.

Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.

Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.

Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.

A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc

Vizualizare soluţie în postul original

49 Răspunsuri 49

Nasol. Refa azi portarea online cu sim-uri din magazin. Încearcă asa dacă e mai rapid și mai avantajos, doar sa se rezolve mai repede problema și poate se rezolva pana luni. Speram sa decurgă bine și sa nu mai fie probleme...

Anonim
Neaplicabil

Câta prostie, ce e așa greu sa pt orange sa facă o amărâtă de portare? Portarea exista de foarte mulți ani ar trebui totul sa meargă impecabil.

zici ca ai cerut luna de pe cer pe bune

Blue12
Senior

UPDATE FINAL

S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂

Sa  va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.

Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.

Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.

Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.

A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc

Mulțumim mult pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezolvat până la urmă.

Noi te mai așteptăm în Comunitate, cu experiențe pozitive, vești și gânduri bune.

Super, bine ca s-a rezolvat, în sfârșit. Acum poți reincerca portarea la Orange. De data asta nu cred ca vor mai fi probleme și va fi cu succes. Mai devreme sau mai târziu tot la Orange vei ajunge, deoarece Oroc e pe făraș și pe pierdere și probabil ca nu mai este mult pana va fi fuzionat total cu Orange, asa ca dacă tot ai început, mai bine reincerci portarea. Bate fierul cât e cald, dacă tot ai început, poți rezolva acum treaba pana la capăt. Acum am văzut ca au niște oferte foarte bune cu internet nelimitat, cum vrei tu. Merita sa mai încerci o data, nu ai nimic de pierdut