la 10-07-2023 03:51 PM
Buna, comunitate!
Aceasta postare o scriu negru de manie si de suparare, fiindca din aprilie incoace platesc facturi si la OROC si la Orange pentru aceleasi numere de telefon. Vreau sa va las un review cu privire la "Reteaua #1", oricum stiu ca nu va pasa de acest review nici celor de la Orange, nici celor de la OROC, dar...sa fie, poate oamenilor le pasa. Exact ce scriu aici, voi scrie pe toate forumurile pe care pot.
Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu **beep**(pasare neagra, care face "craaa"), vopsita, dar treaca mearga.
Totusi, in peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008.
De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:
Unde e mai rau de atat? Voi chiar credeti ca eu sunt bataia voastra de joc?
la 19-07-2023 05:46 PM
UPDATE FINAL
S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂
Sa va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.
Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.
Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.
Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.
A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc
la 19-07-2023 03:04 PM
Nasol. Refa azi portarea online cu sim-uri din magazin. Încearcă asa dacă e mai rapid și mai avantajos, doar sa se rezolve mai repede problema și poate se rezolva pana luni. Speram sa decurgă bine și sa nu mai fie probleme...
la 18-07-2023 06:14 PM
Câta prostie, ce e așa greu sa pt orange sa facă o amărâtă de portare? Portarea exista de foarte mulți ani ar trebui totul sa meargă impecabil.
zici ca ai cerut luna de pe cer pe bune
la 19-07-2023 05:46 PM
UPDATE FINAL
S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂
Sa va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.
Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.
Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.
Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.
A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc
la 19-07-2023 06:00 PM
Mulțumim mult pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezolvat până la urmă.
Noi te mai așteptăm în Comunitate, cu experiențe pozitive, vești și gânduri bune.
21-07-2023 02:53 AM - editat 21-07-2023 03:02 AM
Super, bine ca s-a rezolvat, în sfârșit. Acum poți reincerca portarea la Orange. De data asta nu cred ca vor mai fi probleme și va fi cu succes. Mai devreme sau mai târziu tot la Orange vei ajunge, deoarece Oroc e pe făraș și pe pierdere și probabil ca nu mai este mult pana va fi fuzionat total cu Orange, asa ca dacă tot ai început, mai bine reincerci portarea. Bate fierul cât e cald, dacă tot ai început, poți rezolva acum treaba pana la capăt. Acum am văzut ca au niște oferte foarte bune cu internet nelimitat, cum vrei tu. Merita sa mai încerci o data, nu ai nimic de pierdut
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor