anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Experienta mea, pana acum cu Orange si OROC. Unde e mai rau de atat?

Blue12
Senior

Buna, comunitate!

Aceasta postare o scriu negru de manie si de suparare, fiindca din aprilie incoace platesc facturi si la OROC si la Orange pentru aceleasi numere de telefon. Vreau sa va las un review cu privire la "Reteaua #1", oricum stiu ca nu va pasa de acest review nici celor de la Orange, nici celor de la OROC, dar...sa fie, poate oamenilor le pasa. Exact ce scriu aici, voi scrie pe toate forumurile pe care pot.

Eu sunt client fost Telekom. Intr-adevar, Orange are oferte mult mai bune decat vechiul Telekom Fix, ma refer atat la OROC cat si la Orange. Fata de comportamentul celor de la OROC nu am ce comenta, mereu am fost tratat cu respect. La Orange mai umbla unii cu **beep**(pasare neagra, care face "craaa"),  vopsita, dar treaca mearga.

Totusi, in  peste 10 ani de Telekom Mobile, plus vreo doi in TKR Fix, nu am intalnit nici incompetenti, nici defectiuni, nici probleme. Dupa cum am mai spus in alte locuri, o singura data am apelat la serviciul clienti Telekom, cand a ruginit antena si nu mai aveam semnal, asta s-a intamplat prin 2019, antena fiind montata in 2008. 

De cand sunt la OROC/Orange, ia priviti:

  • am depus cerere de reziliere pentru Tv
  • au intarziat sa proceseze cererea, a trebuit sa platesc doua luni si la OROC si la Orange abonamentele, plus sa sun sa verific statutul cererii
  • Am fost sunat sa confirm rezilierea
  • Am expediat decodoarele prin curier, totusi abonamentele nu se desfiintau. Bineinteles, am sunat la depozitul Orange. De la depozitul Orange m-au trimis la 300, de la 300 inapoi la depozit, dupa care m-au sunat ei de doua ori ca sa confirme primirea decodoarelor.
  • Am sunat pentru activarea roamingului
  • Am sunat pentru dezactivarea roamingului
  • Am fost ofertat, deci si apelat, apoi am prelungit contractul
  • Am sunat sa intreb de ofertele cu Smart Plus 15 la 7.5 euro, sa vad daca se aplica si la OROC
  • Am fost ofertat cu portarea din OROC in Orange
  • Am sunat la 300 sa verific veridicitatea ofertei
  • Am sunat agenta de vanzari sa confirm oferta
  • Mi-a dat TV esential, deci am sunat la 300 sa il anuleze si sa inlocuiesc cu premium
  • Am fost sunat pentru programarea instalarii
  • Portarea din OROC in Orange a fost programata prin vreo 23 martie, era 1 aprilie si nu s-a realizat nimic, asa ca....am sunat sa vad care e treaba
  • S-a refacut cererea, programata pe vreo 6 aprilie. Era trecut termenul si nu s-au portat numerele. Am sunat, din nou, sa vad ce se intampla. Lor le apare ca eu am cerut anularea portarii, lucru pe care nu l-am facut
  • Am sunat sa refac cererea de portare, A TREIA OARA, cerere programata pe data de 14 aprilie. Nu s-a realizat portarea
  • Am sunat din nou, sa vad, DIN NOU, ce se intampla. Cererea era acceptata, doar ca procesul nu pornea, nimeni nu stie de ce. S-au portat totusi, pe 20 aprilie, fara sa fiu anuntat, ci am ramas brusc fara semnal pe simurile OROC
  • Am sunat la OROC sa vad daca voi plati penalitati pentru portarea in timpul contractului. Mi s-a spus ca nu.
  • Am primit mail de la OROC, mi s-a spus ca voi plati
  • Am sunat din nou la OROC, sa vad daca, pana la urma, platesc sau nu. Mi s-a spus ca daca primesc vreo factura dupa portare, sa trimit mail in care solicit anularea acesteia.
  • Am primit factura, am trimis mail
  • M-au sunat si mi-au spus ca nr nu sunt portate, procesul nu s-a finalizat, deoarece INCAPABILII de la Orange nu le-au trimis INCOMPETENTILOR de la OROC nu stiu ce cod pin. M-au sfatuit sa contactez Orange
  • Am sunat la Orange, mi s-a spus ca ba da, portarea a avut loc. Cica numerele sunt la ei.
  • Am sunat la OROC, sa vad pana la urma daca sunt la ei sau la Orange. Numerele apar si la ei si la Orange, deci din aprilie incoace platesc facturi la doi operatori inutili, pentru aceleasi numere. Ati merita sa fiti maturati de pe fata Pamantului, sa stiti!
  • Am depus reclamatie la OROC
  • Nu s-a rezolvat nimic, pentru ca se pare ca numerele chiar sunt la ei, desi folosesc resursele din abonamentele Orange, impreuna cu SIM-urile noi
  • Am sunat la Orange sa vad ce se poate face. Mi s-a spus ca s-a depus incident in "HF" si ca se rezolva. Nu s-a rezolvat nimic
  • Am sunat din nou la Orange si la OROC, sa ii anunt ca din cauza INCOMPETENTEI si NESIMTIRII lor, platesc facturi la amadoi. Mi s-a recomandat reluarea portarii, ca eu sa stau 3 zile cu numere temporare, din vina lor. 
  • In 26 iunie, am depus plangere la ANCOM si ANPC

Unde e mai rau de atat? Voi chiar credeti ca eu sunt bataia voastra de joc?

1 Soluţie acceptată‚

Blue12
Senior

UPDATE FINAL

S-a rezolvat!!!!! Nu-mi vine sa cred, s-a rezolvat!!!! Am scapat 😂😂😂

Sa  va explic pe larg: dupa ce cei de la Orange au inchis abonamentele cu portarea nereusita, am ramas fara semnal pe SIM-uri, si m-am chiar temut ca numerele s-au dus de tot.

Am fost in Orange store, au spus ca nu au acces la Hercules Fusion ca sa faca schimbare SIM, doar cei din Shop sau magazin OROC pot. Cei de la Orange, cand au aflat ca nu am semnal, au sesizat OROC. Au incercat reactivarea vechilor cartele OROC, dar... ERAU DE TELEKOM. Nu s-au putut reactiva, dar au emis cei din call center o reclamatie catre Orange Store, pentru ca de fapt, au acces la Hercules Fusion, in general. Am mers intr-un alt Store din oras, au clonat SIM-urile, am din nou semnal, date (cam putine ce-i drept...😁), SMS-uri, primesc din nou apeluri cu numar ascuns...totul e normal.

Ma bucur ca s-a rezolvat, sunt multumit. Ma mai gandesc daca si unde portez, poate raman la OROC, desi am nevoie de date mobile mai multe.

Multumesc lui Dumnezeu, consultantilor, agentilor, celor din Comunitate, multumesc ANPC si ANCOM, precum si celor din Store. In sfarsit, s-au rezolvat. In contul Orange ORO am o suma cu -130 de lei, deci mi se vor scadea banii din facturile viitoare.

A fost o experienta neplacuta, s-a terminat, sper sa nu mai dau de ea niciodata. Multumesc

Vizualizare soluţie în postul original

49 Răspunsuri 49

arsradu
#StarMember

Am facut 6 ani sesizari la Vodafone pentru probleme de semnal. Nu s-au rezolvat nici in ziua de azi. Motiv pentru care am si renuntat intr-un final si m-am portat la Orange. Nu e ideal nici la Orange, si cu siguranta experienta ta nu e dintre cele de invidiat (ba din contra), dar da, in anumite circumstante, se poate si mai rau.

Sa adaug si faptul ca Digi considera (acum multi ani) ca internetul functioneaza in parametri normali cu 1mb/s download si 0 upload?

Cum s-a mai spus si cu alte ocazii, niciunul nu e perfect. Poate doar perfect pentru nevoile tale, in zona in care te afli. Dar si acolo ar fi multe de discutat.

Client Orange

Stiu ca nici la altii nu curge miere si lapte, dar nu mi-ar veni sa cred ca in alte retele se intampla tocmai ce mi s-a intamplat mie. Atatea apeluri si solicitari cate am facut la Orange, parca prea de tot este. Poate ca si la alti operatori s-ar ajunge la aceasta situatie, dar nu cred ca au oamenii atata rabdare cata am avut eu cu Orange, asa ca isi parasesc reteaua inainte de a se exagera situatia

As parasi reteaua, dar nici asta nu pot. Care e furnizorul meu donor, pana la urma, ca sa pot depune o cerere de portare catre un furnzior acceptor?

Buna intrebare! Teoretic…OROC.

Teoretic. Practic…chiar nu stiu. E o situatie foarte ciudata. Si iti inteleg perfect nemultumirea. 
Oricum, din cate stiu, tu trebuie sa faci cererea la operatorul receptor. Nu stiu daca e trecut undeva si operatorul donor. Sau daca trebuie sa-l treci tu manual. Chiar nu-mi mai amintesc. Dar dilema mi se pare cat se poate de reala in cazul tau. 

Client Orange

Si chiar daca portez numerele in alta retea decat Orange/OROC, cine stie ce penalizari de reziliere primesc, si poate chiar de la amandoi operatorii Orange.

Si parca nici nu imi vine sa mai portez nimic, vreau doar sa se rezolve odata

Aia e intr-adevar o alta problema (importanta) de luat in calcul... Trebuie intai clarificat ce se intampla cu acele numere si acele abonamente. Astfel incat, in caz de portare, sa stii daca si cui trebui sa-i platesti despagubiri. In niciun caz amandurora. :)) E absurd ce se intampla in cazul tau. E ca la nebuni. Unul te trimite la altul, si problema e probabil undeva la mijloc. :))) 

Client Orange

Exact ca la nebuni. Si deja simt ca imi pierd rabdarea,si imi pare rau ca nu mi-am pierdut-o mai repede. Raspuns de la ANCOM primesc cel tarziu in 26.07, facturile se emit pe 16, amandoua. 

Nasol... Chiar imi pare rau de situatie. Nici nu stiu ce as putea sa-ti recomand. Pentru ca toate drumurile duc inapoi in aceleasi doua locuri: ORO si OROC. Acolo trebuie clarificata situatia. Ar trebui facuta o conferinta, si cu ORO si cu OROC, sa se puna de acord ce e de facut. 

Si nu poti sa faci asta decat...in scris. Daca ai deja un raspuns de la unul, care contravine celuilalt, il poti adauga frumos in Cc, astfel incat sa poata vedea si ei ce se intampla. Mi se pare absurd sa faci tu intermedierea intre ei. Asta mi se pare o chestie de "bucatarie interna". Dar daca altfel nu se poate, poate in felul asta realizeaza si ei absurdul situatiei si gasesc un mijloc de comunicare prin care sa rezolve problema pentru tine.
La cate probleme s-au creat ar putea macar sa renunte la despagubiri. Adica, mi s-ar parea frumos si intr-o oarecare masura, normal. Nu sunt obligati s-o faca, dar cred ca ar fi dragut.

Oricum, e horror ce se intampla cu contul tau. Si ar fi de ras daca n-ar fi de plans.

Client Orange

Despagubiri cica nu se pretind, cel putin la OROC. I-am intrebat si mi-au si raspuns prin mail. Multumesc de sugestie, am sa incerc sa "convoc" o astfel de discutie intre cele doua companii inutile. Ar fii trebuit sa se autosesizeze, nu sa umblu eu dupa ei.

Anonim
Neaplicabil

Dacă introduci nr pe portabilitate.ro ce rețea îți apare ?

IMG_20230710_205558.jpg

Orange Romania Communications

Apare destul de ciudat, ca portat, dar el tot de Oroc aparține. Ca a fost la Telekom și după aceea si-a schimbat denumirea în Oroc după achiziție, asta nu prea prea e portare. Tu defapt ești tot la Oroc și nu la Orange...

Si daca sunt tot la OROC, si nu la Orange, mult-stimatului Orange nu ii apare acest lucru? De ce imi factureaza servicii pe care nu mi le ofera?

Dar stai, ca nu-i sigur ca sunt la OROC. Eu nu folosesc cartelele OROC, ci noile SIM-uri Orange. Nu am resurse in abonamentele OROC, nu se consuma nimic din ele, si pe desfasurator imi apare zero consum. Deci cum ar veni, sunt la OROC dar folosesc resursele Orange? Deci...sunt pe nicaieri ca Vida Gheza?

Pnm, creca le-a apărut ceva buleala în sistem pe parcursul portarii și nu a reușit sa se finalizeze nici la unii nici la alții. În mod normal ar trebui sa se vadă în sistem ca nu e ok. Eu m-am lămurit demult cu operatorii retelelor de telefonie mobila de la noi... N-ai cu cine...