[Rezolvat] Numar Yoxo nou activat, dar nu e recunoscut ca fiind abonament hibrid

Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 05:48 PM
Tocmai ce-am activat un numar nou si am parte de alte buguri... din ce in ce mai nasoale. Acum numarul a fost trecut pe Yoxo, insa evident ca in aplicatie nu apare ca fiind activ, nici prin incercare de a inregistra numarul manual. Nu este recunoscut ca fiind Yoxo, desi s-a activat abonamentul si am primit si banii inapoi... Ce fac acum? Help!
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 05:53 PM
@simple_dreams, îmi pare rău că întâmpini probleme din nou.
Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri prin messenger-ul din aplicație?

Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 05:57 PM
Nu am incercat pentru ca numarul nu este recunoscut ca fiind Yoxo si ma gandesc ca ii depaseste si mai mult o astfel de situatie.
Am incercat din nou sa vad daca-l pot adauga manual si, bineinteles, nu pot. ''Numarul adaugat nu are abonament Yoxo'' ma intampina.
Nu mai poti avea incredere nici in sistemul Orange, dupa cel Vodafone care s-a dus si el... departe.

Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2022 01:03 PM
Multumesc, s-a rezolvat!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2022 01:06 PM
Mă bucur. Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.
