25-09-2025 07:49 PM - editat 30-09-2025 04:37 PM
la 25-09-2025 07:59 PM
Salutare!
Îți recomand să verifici contractul pe care îl ai tu și să verifici ce scrie în el. O perioadă, Orange a avut o reducere de abonament pe perioada minimă contractuală, adică acele 24 de luni, dar trebuie verificat punctual.
Legat de perioada rămasă: ai achiziționat vreun telefon după ultima prelungire? Dacă este așa, atunci abonamentul se prelungește cu 24 de luni de la data achiziției telefonului.
la 26-09-2025 06:50 AM
Nici o achiziție in cele 24 de luni. Am citit și verificat contractul de multe ori. In contract nu apare la nici un punct acea revenire la prețul inițial de 9 euro. Am citit de multe ori.
la 25-09-2025 08:04 PM
Salutare!
Nu am întâmpinat astfel de probleme legate de perioada contractuală. Aceasta poate fi verificată direct în aplicația My Orange, în secțiunea Abonamente și opțiuni. De asemenea, poți afla informații și prin intermediul asistentului virtual Djingo din chatul aplicației sau prin contactarea unui operator uman.
În ceea ce privește reducerea de abonament, dacă ai beneficiat de o reducere de 50% pe durata contractului de 24 de luni, la încheierea perioadei contractuale această reducere nu va mai fi valabilă.
Detalii aici.
la 26-09-2025 06:52 AM
Nu este trecut în contract faptul că la finalul celor 24 de luni oferta expira și abonamentul revine la cel inițial.
la 26-09-2025 05:39 PM
Din păcate, noi suntem clienți ca și tine și nu avem acces la contractul tau. In contractul meu este specificat acest lucru. Ar fi util sa contactezi serviciul clienți și să ceri informații despre acest aspect pentru a evita anumite costuri pe viitor.
la 25-09-2025 10:26 PM
Bună! Reducerile sunt pe o perioadă de 24 de luni, dupa 24 de luni, abonamentul revine la pretul fără reduceri. Ca să ai o oferă bună in continuare, trebuie să negociezi abonamentul! Depune o cerere si vei fi contactată ca să ți se prezinte ofertele!
la 26-09-2025 06:55 AM
Și nu ar trebui specificat in contract faptul că abonamentul are reducere și la sfârșitul perioadei pierde acea reducere? Contractul, așa cum e făcut de Orange și acceptat de cumpărător, nu are nici o mențiune despre asta.
26-09-2025 05:19 PM - editat 26-09-2025 05:20 PM
Odata ce faci contract pe 24 de luni, 24 de luni ai reducere, dupa nu mai este. E de la sine inteles!
la 25-09-2025 11:53 PM
Aurica, bun venit in Comunitate!!!
Ai scris: " In 29.10.2023 am încheiat un contract pe 24 de luni cu Orange. Abonamentul este Fun 9, oferta fiind cu reducere de 50% timp de 24 de luni." De aici deduc ca stiai ca oferta e pe un termen determinat, de 24 luni.
In general, ofertele la abonamente sunt valabile 24 de luni, apoi se revine la pretul intreg.
26-09-2025 06:58 AM - editat 26-09-2025 07:01 AM
Nu sunt la primul contract de acest fel. E prima data cînd se schimbă regula jocului. La un alt contract am mers cu aceeași oferta redusă câteva luni bune după data limită. Și nici în contract nu este trecut faptul că la finalul lui se revine la prețul inițial.
la 26-09-2025 07:33 AM
@Aurica75: Abonamentul FUN9 are tariful întreg dacă citești contractul. Însă ce omiți din contract este specificarea unei ”reduceri de 50% aplicată tarifului abonamentului și aplicată pentru DOAR 24 de luni”. Ulterior, abonamentul continuă la același tarif, în aceleași condiții, dar fără acel discount. Simplu.
la 27-09-2025 08:57 AM
Probabil politica orange se schimba. Nu mai pun preț pe abonații vechi ci pe atragerea noilor abonați, pentru care se aplică reducerea de 50% fără nici o negociere. Pe de o parte înțeleg, se vrea atragerea clienților noi. Pe de altă parte, nu înțeleg atitudinea față de clienții cu vechime în retea. Dar sunt sigur ca se va rezolva după discuția cu cineva de la ofertați. Numai bine, Aurica!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor