anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De la activarea noului abonament, nu mai am semnal 5G

Radu_M_
Junior

Buna ziua!

In data de 12/10/2025, am trecut de la abonamentul SMART PLUS la abonamentul SMART ELITE.

Problema este ca, de la activarea noului abonament, nu mai am acces la reteaua 5G. Folosesc acelasi telefon care avea semnal 5G aproape full cu vechiul abonament.

As fi recunoscator daca ma poate lamuri cineva, care este cauza.

1 Soluţie acceptată‚

Radu_M_
Junior

V-am urmat sfatul. Am sunat la 300 si dupa ce am reusit sa o fac pe "roboata" sa inteleaga despre ce e vorba, mi-a raspuns ca abonamentul meu nu are activ serviciul 5G. Mi-a spus ca imi va activa acest serviciu si sa incerc dupa ceva timp.

Mi se pare stupid ca la un abonament care are 5G+ nelimitat, sa fie nevoie de activarea serviciului.

Oricum, va multumesc ptr. sfaturi.

 

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Campion

Salutare!

Contactează serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a verifica dacă  serviciului 5G este activat. Uneori trebuie activat de către operatorii Orange (nu a fost reactivat automat).

https://www.orange.ro/contact/ 

Personal poți încerca:

  • Restartarea telefonului
  • Intrarea în modul avion
  • Resetarea setarilor de rețea
  • Verificarea accesului la 5G din setările telefonului
  • Introducerea sim-ului într-un alt telefon, sau un alt SIM in telefonul tau (dacă ai unul disponibil).

Am incercat toate cele sugerate de tine, mai putin schimbatul simului in alt telefon, deoarece este eSIM. Nu a mers niciuna dintre ele.

Ai luat legătura cu serviciul clienți pentru verificarea activării serviciului 5G in cont?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă este alt tip de abonament, clar sunt alte setări și dacă nu funcționează, trebuie să le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator sau să suni la 300.

Baftă multă!

Pololică
#StarMember

Salutare!
Poti verifica SIM-ul in alt telefon 5G? S-ar putea sa fie o mica "deranjare" a setarilor. Eventual incearca o resetare a setarilor de retea (se vor sterge toate asocierile WiFi si Bluetooth).

Radu_M_
Junior

V-am urmat sfatul. Am sunat la 300 si dupa ce am reusit sa o fac pe "roboata" sa inteleaga despre ce e vorba, mi-a raspuns ca abonamentul meu nu are activ serviciul 5G. Mi-a spus ca imi va activa acest serviciu si sa incerc dupa ceva timp.

Mi se pare stupid ca la un abonament care are 5G+ nelimitat, sa fie nevoie de activarea serviciului.

Oricum, va multumesc ptr. sfaturi.

 

Mi sa întâmplat și mie la portarea în Orange, deși activarea ar trebui făcută automat.

DanielaH
Moderator

@Radu_M_, s-a rezolvat situația? Funcționează 5G-ul?

Radu_M_
Junior

Da, la vreo 24 de ore dupa ce roboata mi-a spus ca se va ocupa sa rezolve, am avut retea 5G.

Oricum, repet, mi se pare aiurea ca la un abonament cu 5G+ nelimitat, sa nu ai activ serviciul 5G by default.