la 15-10-2025 02:55 PM - editat ultima oară la 20-10-2025 09:34 AM de DanielaH
Buna ziua!
In data de 12/10/2025, am trecut de la abonamentul SMART PLUS la abonamentul SMART ELITE.
Problema este ca, de la activarea noului abonament, nu mai am acces la reteaua 5G. Folosesc acelasi telefon care avea semnal 5G aproape full cu vechiul abonament.
As fi recunoscator daca ma poate lamuri cineva, care este cauza.
la 15-10-2025 06:21 PM
V-am urmat sfatul. Am sunat la 300 si dupa ce am reusit sa o fac pe "roboata" sa inteleaga despre ce e vorba, mi-a raspuns ca abonamentul meu nu are activ serviciul 5G. Mi-a spus ca imi va activa acest serviciu si sa incerc dupa ceva timp.
Mi se pare stupid ca la un abonament care are 5G+ nelimitat, sa fie nevoie de activarea serviciului.
Oricum, va multumesc ptr. sfaturi.
15-10-2025 03:04 PM - editat 15-10-2025 03:18 PM
Salutare!
Contactează serviciul clienți prin chat sau telefonic pentru a verifica dacă serviciului 5G este activat. Uneori trebuie activat de către operatorii Orange (nu a fost reactivat automat).
https://www.orange.ro/contact/
Personal poți încerca:
la 15-10-2025 06:02 PM
Am incercat toate cele sugerate de tine, mai putin schimbatul simului in alt telefon, deoarece este eSIM. Nu a mers niciuna dintre ele.
la 15-10-2025 06:12 PM
Ai luat legătura cu serviciul clienți pentru verificarea activării serviciului 5G in cont?
la 15-10-2025 03:38 PM
Salutare!
Dacă este alt tip de abonament, clar sunt alte setări și dacă nu funcționează, trebuie să le scrii din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator sau să suni la 300.
Baftă multă!
la 15-10-2025 04:44 PM
Salutare!
Poti verifica SIM-ul in alt telefon 5G? S-ar putea sa fie o mica "deranjare" a setarilor. Eventual incearca o resetare a setarilor de retea (se vor sterge toate asocierile WiFi si Bluetooth).
la 15-10-2025 06:21 PM
V-am urmat sfatul. Am sunat la 300 si dupa ce am reusit sa o fac pe "roboata" sa inteleaga despre ce e vorba, mi-a raspuns ca abonamentul meu nu are activ serviciul 5G. Mi-a spus ca imi va activa acest serviciu si sa incerc dupa ceva timp.
Mi se pare stupid ca la un abonament care are 5G+ nelimitat, sa fie nevoie de activarea serviciului.
Oricum, va multumesc ptr. sfaturi.
la 15-10-2025 06:22 PM
Mi sa întâmplat și mie la portarea în Orange, deși activarea ar trebui făcută automat.
la 17-10-2025 09:35 AM
@Radu_M_, s-a rezolvat situația? Funcționează 5G-ul?
la 19-10-2025 02:50 PM
Da, la vreo 24 de ore dupa ce roboata mi-a spus ca se va ocupa sa rezolve, am avut retea 5G.
Oricum, repet, mi se pare aiurea ca la un abonament cu 5G+ nelimitat, sa nu ai activ serviciul 5G by default.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor