anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Numar Yoxo nou activat, dar nu e recunoscut ca fiind abonament hibrid

Anonim
Neaplicabil
Tocmai ce-am activat un numar nou si am parte de alte buguri... din ce in ce mai nasoale. Acum numarul a fost trecut pe Yoxo, insa evident ca in aplicatie nu apare ca fiind activ, nici prin incercare de a inregistra numarul manual. Nu este recunoscut ca fiind Yoxo, desi s-a activat abonamentul si am primit si banii inapoi... Ce fac acum? Help!
4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@simple_dreams, îmi pare rău că întâmpini probleme din nou. Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri prin messenger-ul din aplicație?

Anonim
Neaplicabil
Nu am incercat pentru ca numarul nu este recunoscut ca fiind Yoxo si ma gandesc ca ii depaseste si mai mult o astfel de situatie. Am incercat din nou sa vad daca-l pot adauga manual si, bineinteles, nu pot. ''Numarul adaugat nu are abonament Yoxo'' ma intampina. Nu mai poti avea incredere nici in sistemul Orange, dupa cel Vodafone care s-a dus si el... departe.

Anonim
Neaplicabil
Multumesc, s-a rezolvat!

DanielaH
Moderator
Mă bucur. Mulțumim pentru feedback și te mai așteptăm.